sâmbătă, 10 ianuarie 2009

Basescu si tigrul rus. Tupeu 2000 (reloaded)

Sponsori:

Cam cat de tare trebuie sa fii sa ai tupeul lui domnu' caine de mai jos?? Astazi el este eroul meu. Adica nu se mai incurca el cu canis-i, poodle-i sau mai stiu eu ce alte patrupede de doi lei. A trecut direct la tigri. Respect, prietene. Ai parte de respectul meu etern.

Acum problema se poate pune si in felul urmator: daca tigrul sta (si vad ca deocamdata sta) tu vei fi stapanul situatiei. Ti-ai depasit conditia, vor scrie ziarele despre tine, vei aparea pe Anti-Plicti si in cartile de istorie. Daca tigrul se enerveaza cumva, esti cam terminat. Adica cu o canisha nervoasa poate tot o mai dregi, dar cu ditamai tigrul... nu te vad prea bine.

Nu stiu de ce, dar povestea imi aduce aminte stii de cine? Exact! De Basescu. Stii ce-a facut Vladimir Putin nu mai departe decat saptamana asta? Joi seara, mai exact? In ditamai criza gazelor, premierul rus (ca acum e prim-ministru) i-a zis unui ziarist roman la Moscova sa-i transmita lui Base ca Rusia e gata sa dea Romaniei gaze DIRECT, fara intermediari. Iar ai nostri sa le vanda mai departe Ucrainei. Ma rog, povestea e complicata.

Inca nu m-am dumirit definitiv, dar e posibil ca Putin sa fi facut misto de Base. Dar nu orice misto ci de-ala la cel mai inalt nivel. Multe televiziuni au dat-o ca serioasa propunerea, insa pare cam stiintifico-fantastica pentru a nu fi considerata un misto. (Daca vrei sa-l vezi pe Putin cu ochisorii proprii, din capul tau, si sa te convingi singur daca face sau nu misto, vezi AICI.)

Deci, asta ar fi miscarea cand te dai smecher cu tigrii :))

Aboneaza-te la RSS - full
Adauga Anti-Plicti la Favorite


Vezi si:
- Tupeu 2000
- Viata de cuplu a barbatului. Cele trei etape
.
Twitter
Facebook

1 Pareri. Comenteaza:

Anonim spunea...

misto articolul. adevarul e ca basescu se cam intinde mai mult decat ii e plapuma. si eu cred ca putin a facut putin misto de el. oricum astfel de decizii nu se anunta la televizor decat daca e ceva "necurat" cu ele. imi place cum e pusa problema. pace.

Trimiteți un comentariu