vineri, 19 decembrie 2008

Schimbare de look. Cum voi arata in 6 luni

Sponsori:

Da, vreau sa-mi schimb look-ul. Am incercat sa ma tund, n-a mers... Mi-am lasat urme de barba, nimic. Am mai si slabit, mi-am cumparat toale... Gagicile tot nu ma prea baga in seama. Adica ma baga dar vreau sa ma bage si mai mult... :D Si cum stateam eu si ma gandeam, cautand sugestii pe internet, am gasit solutia. O schimbare radicala ar fi cat se poate de benefica. Stiu ca gagicile se dau in vant dupa baietii rebeli, asa ca trebuie doar sa-mi fac rost de niste... ce-s alea? Capace de bere, talangi, manere de la Dacie si o cutie de medicamente neagra pentru chestiile din nas. Sunt ca si rezolvat. Gagici, tineti-va bine ca vin!!


Aboneaza-te la RSS - full
Click aici. Adauga Anti-Plicti la Favorite


Vezi si:
- Asa arata camera mea
- Calculatorul meu
.
Twitter
Facebook

2 Pareri. Comenteaza:

Anonim spunea...

Nu pot spune decat ca ala arata mai rau decat dracu;)

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

hehe. ma bucur ca-ti place. sunt haioase comentariile tale:)

Trimiteți un comentariu