luni, 1 decembrie 2008

Nu e bine vacii noastre...

Sponsori:

Draga Stolo, nu e prea bine... Se vede treaba ca ce-ati obtinut tu si cu ala micu... cum il cheama... Boc, nu prea ajunge. Ce sa fac? Cum sa-l pun pe Geoana prim-ministru? Cum sa-i scot pe social-democratii astia rosii din mormantul matusii Tamara in care i-am bagat si sa-i sui la guvernare? Cu mana mea, ma draga Stolo??

Am ajuns la mana lu' Moliceanu, draga Stolo. Nu e bine deloc. Sa vezi dracia naibii ca va trebui sa-l mai pun odata prim ministru. C-asta joaca tare! Iti vine sa crezi asa ceva? Tot cu mana mea si pe asta?? Ce naiba sa fac?

Dar lasa ca suntem preteni la urma urmei. N-a votat lumea dreapta?? Cum care dreapta?? Ai uitat ca avem o alianta? Nu e inca in vigoare? Mi se pare ca da, ca parca oficial n-a fost chiar desfiintata.

Ne-am rupt noi oasele 4 ani, ne-am dat la gioale dar mai avem resurse pentru inca 4. Lasa draga Stolo ca facem sa fie bine. Daca nu iese acum cu tine... te mai antrenezi, mai mergi la inot si peste 4 ani o rezolvam noi cumva. Nu fi trist, ca oricum nu ieseai presedinte... Hai ca nu e dracu asa de negru... Ha ha ha!!


Aboneaza-te la RSS - full
Adauga Anti-Plicti la Favorite


Vezi si:
- Cel mai tare reporter
- Traian Basescu. Un (alt) presedinte infrant?
- Cum castiga liberalii alegerile?

Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu