joi, 6 noiembrie 2008

Oala care se topeste (Melting pot) ep. 9

Sponsori:

- in fiecare zi cand merg la lucru trec printr-un pasaj. Si acolo exista doua centre de jocuri electronice, mai precis de poker-e. Ma, si in fiecare zi sunt acolo cate 3-4 fraieresteni optimisti. Si joaca baietii, apasa pe butoanele alea de le merg fulgii, in speranta unui castig fabulos, nemuncit si peste noapte. Doua probleme: nu exista un astfel de castig iar masinile alea sunt facut sa inghita banii. Dar, ce sa zic... omul e dator sa incerce...

- papusa gonflabila suedeza face furori. De cand am scris, intr-o doara despre ea, in fiecare zi cate cinci-sase omusori ajung pe acest site, cautand detalii despre jucaria cu pricina. Ce sa insemne asta? S-au terminat femeile din tara asta? Baietii isi cauta partenera ideala? Sau competitia devine deja acerba?

- surpriza, surpriza. Daca am vazut ca nu mai fac progrese cu cura de slabire, sambata m-am enervat si mi-am cumparat o saorma de o jumatate de kilogram. Si ca sa fie destrabalarea completa, am adaugat si o punga mare de cipsuri si o cola la un litru. De nervi asa... Aici vine insa surpriza: dupa cateva zile, cand ma urc pe cantar aveam cu vreo doua kilograme mai putin decat ma asteptam. Adica porcariile de sambata mi-au dat drumul la slabit? O sa mai incerc:)

- aud o discutie mergand spre statia de tramvai. Un tip se dadea la una pe care parea ca o si cunostea. El - baietas de cartier. Ea - eleva probabil. Clasa a 11-a, as zice. Am inceput sa aud discutia cand tipul o acuza pe fata ca are un prieten imaginar. "Lasa ca stiu eu ca ai un prieten imaginar, doar ca sa scapi de mine". Ea: "nu e adevarat, chiar am un prieten". Au mai schimbat cateva replici, dupa care baietasul o ia pe fata de umeri, destul de amical si-i spune: "serpoaice mai sunteti voi femeile..."

- si s-au terminat si alegerile americane. A iesit negrul, the future is black, cum imi spunea cineva ca avea un mulatru pe care il cunostea statusul de mess. Acum au si avut americanii de unde alege: intre un mos usor expirabil si un negru. Nu-mi displace atat de mult Obama pentru a spune ceva acum. Altceva remarc insa: dupa ce ca Realitatea a trimis un escadron de oameni in State sa acopere alegerile, Antena 3 care s-au chinuit mai mult loco decat prin SUA a reusit sa aiba audienta mai mare. In prime-time cica Antena ar fi avut 1,3 puncte de audienta pe cand concurenta doar 1,1. Ce chestie dom'le si cu romanii astia... Romanu' nu-i ca americanu :)

Vesi si:
- Restul Oalelor topitoare

Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu