duminică, 23 noiembrie 2008

As vrea sa mananc toata Cora!!

Sponsori:

Sunt de-o viata in cura de slabire. Nu ma plang, ca mai da si rezultate, dar nu despre asta e vorba. Am fost zilele trecute la Cora in Militari, ca tot romanul amator pana la disperare de hipermarketuri. Si stand asa la o coada care nu se mai termina, m-am gandit in felul urmator:

Cum ar fi sa pot sa cumpar toata mancarea de la Cora? Toate salamurile alea si toate iaurturile... toate halcile alea de porc si de pui si de ce-or mai fi... toate branzele, salatele, conservele, bananele... toate dar absolut toate sa fie ale mele?? Cred c-ar fi extraordinar!! Sa le am asa depozitate undeva, si sa merg din cand in cand si sa-mi iau ce am chef, evident fara sa stau la coada...

Cred ca in cativa ani le-as dovedi pe toate. Le-as hali fara drept de apel. Ar fi tare bine!! thumbs up

Este ceea ce va doresc si voua, mai ales marilor amatori de Core, Carrefoururi si Bille...

Citeste si:
- Alergand dupa bani
- Calculatorul meu
- Aici vreau eu sa primesc facturile
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu