marți, 18 noiembrie 2008

Platit sa ma uit la OTV. Mama, ce-am vazut...

Sponsori:

Da, am fost platit sa ma uit la OTV. Iar ce-am vazut a facut toti banii. Din pacate nu pot sa detaliez aici si acum mai multe. Pot sa spun ca m-am uitat pret de cateva zeci de minute la un candidat la alegerile parlamentare uninominale. O tin pe a mea cu alegerile astea dar si cu OTV-ul, ca sunt subiecte generoase ale naibii.

Fratele meu, era atat de prost candidatul nostru, incat mi-era mila de el. Tocmai de-aia nici n-o sa-i spun numele. Pentru curiosi totusi, ca sunt multi, numele de familie suna a obiect, recipient, accesoriu si candideaza intr-un colegiu din Bucuresti. Nu a spus decat platitudini.

L-a intrebat Dan Diaconescu ce planuri are. Evident ca nu a spus NIMIC, dar a sugerat ca totul este sub control. L-a intrebat care castiga acum cu listele astea uninominale? Ce trebuie sa se intample sa fie ales. Habar n-avea, dar a stiut sa spuna ca cel mai bun va castiga. N-are nici avere, a fost stelist cand era mic si se simtea foarte magulit de intrebarile pe care i le punea Diaconescu.

Pai normal ca-i punea intrebari frumoase, ca nici Diaconescu nu era pe pierdere. In sensul in care mi se pare ca ai nevoie de vreo 10.000 de euro sa apari la el in emisiune, ca candidat.
Prietene, ai fost varza! Crede-ma, ai irosit degeaba 10.000 de euro. Au fost cel mai prost cheltuiti bani din viata ta. Te-ai facut de cacao. Macar sa fi dat banu dar sa ne arati ce tare esti. Nu sa platesti sa-ti exhibi prostia... Fratele meu, cand te mai duci la de-astea scumpe, pe banii tai, du-te cu o lista de intrebari pe care sa ti le puna moderatorul si, pentru numele lui Dumnezeu, pregateste-te un pic dinainte... repeta in oglinda ce vrei sa spui sau macar cateva idei cheie. Si vorbeste aplicat nu generalitati, ca bucuresteanul e orice dar numai prost nu...

Si cati or mai fi ca el, saracii... O sa-mi fie dor de maimutoii aia vechi, presimt - cum ii numea cineva intr-un comentariu recent, pe ca-si-fostii-deja parlamentari.

PS: In poza de mai sus e o geanta ;)

Citeste si:
- Mircea Badea face agenda politica
- Cum castiga liberalii alegerile

Twitter
Facebook

2 Pareri. Comenteaza:

Anonim spunea...

m-am prins. daniel geanta, candidat pdl. asa-i? hai ca m-ai facut curios. oricum prostovani multi de-astia de candideaza. am vazut si eu niste specimene prin sectorul 3. am vrut sa merg la un moment dat dar acum ma gandesc serios daca sa ma mai duc la vot.

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

poate te-ai prins. am zis ca nu zic:) ar trebui mers totusi la vot ca e dreptul tau. daca n-ai cu cine vota, macar poate-i mai arzi pe unii si pe altii :)

Trimiteți un comentariu