luni, 10 martie 2008

Mircea Badea face agenda politica

Sponsori:


Imi place foarte mult de el. Mi-a placut de cand prezenta cu Teo Matinalul la Antena 1. Asa cum facea el spagatul pe doua scaune…. Acum de cate ori am ocazia ma uit la emisiunea lui de pe Antena 3. Mirciulica al nostru imi pare foarte ancorat in ce se intampla si in plus ma mai si distreaza, cand e intr-o zi buna.

Aseara parca a fost racit, dar tot a zis cateva. Intre altele s-a referit la problema hipermarketurilor si a manualelor de religie in licee, spunand ca PSD-ul ar fi trebuit sa marseze la greu pe astea doua teme (de stanga) dar nu a facut-o, preferand sa faca alta gargara.

Numai ca astazi, surpriza. Uitandu-ma pe unul din posturile de stiri il vad pe dl Geoana vorbind cu toata gura despre hipermarketuri si cum umfla ele artificial preturile. Legatura intre cele doua evenimente e cat se poate de evidenta, in conditiile in care tema asta cu hipermarketurile nu este chiar noua, ci are cel putin o saptamana si ceva…. Oricum mi-a placut, m-a distrat… Restul concluziilor le poate trage fiecare....

Cat despre Mircea Badea, imi place. Respect!! E al treilea de pe lista cu care ma voi intalni in viata asta cumva, dupa Hagi si Michael Jackson...

Pentru iubitorii genului, si un clip reprezentativ...


Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu