sâmbătă, 8 martie 2008

Manelele e foarte bine!!

Sponsori:



Fragment din piesa victorioasa la Eurovision Romania - „As crede ca lumea e-a mea/ Si numai tie lumea ti-o voi da / Vieni e stringimi la mano/ Io vengo da lontano,/ Da lontano per te...” (Nico si Vlad Mirita - „Pe o margine de lume”) Bun, un pic de romana, un pic de italiana, cateva note dintr-o alta piesa, exact cate trebuie, un tenor si o... alta cantareata.

Reteta manelei: ritm oriental la baza, versuri relativ stangace, un videoclip primar, un pic de kitch si ...voila! there you have it!!

Care este diferenta dintre cele doua? Aparent mare, in esenta niciuna.

Dar altceva vreau sa spun. Decat sa-mi umple capul cu marginile lumii, cu dragosti neintelese sau impartasite (dar si asta reiese greu) cu dor si alte metafizici, mai bine-mi spune clar ca „pumnii lui minte nu are”. Macar stim o treaba...

Fac apoligia manelei?? Asa s-ar parea... Pentru ca pana sa ajunga in ireal si inefabil, omul trebuie sa-si plateasca o chirie, o factura, il ia politia pe strada...

Apropos, era sa iau amenda pentru ca am trecut strada printr-un loc nepermis. Am fost siderat cand mi-au cerut baietii actele, caci nici macar n-am stiut ce-am facut.... Impreuna cu amicul cu care eram, am avut o discutie cu dansii si pana la urma am scapat doar cu avertisment. Si atunci cum sa nu rezonezi la dl Guta: „Bate-n noapte cineva/ Cu paru’ la usa mea/ Daca e Politia/ Ce ma fac ca iar ma ia...” Sau cu alte cuvinte „Grija cum treci, ma, strada/ Vine garda si ti-l ia...” (buletinu')

PS: Dedicatie, fara numar, acest hit, la care e greu de rezistat pe scaun...:)

Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu