marți, 30 septembrie 2008

O sustin pe Andreea Pora

Sponsori:

Am citit o groaza de prostii in ultimele cateva minute. Multi bloggeri, fara nicio frana in cap sau in penel (taste in cazul de fata) trag din toate directiile in Adreea Pora. Cum ca ar fi fost data afara de la Hotnews, pe motiv de plagiat.


Am cunoscut-o pe Andreea ca pe un om deosebit, un ziarist activ si pasionat de meserie. Emisiunile pe care le facea la Mix FM, de exemplu, erau extrem de dinamice, politicienii erau luati in raspar si nu aveau o viata usoara, in ora de live.

A plagiat, n-a plagiat… sigur ca nu e chiar de ici de colo acuzatia. Totusi, din ce am vazut, nu a fost vorba in niciun caz de cine stie ce dezvaluiri senzationale, ci de informatii publice, firesti.

Ca s-o fi pozitionat de-o anumita parte a baricadei politice… posibil. Dar de-acolo pana la o pune la stalpul infamiei e o cale lunga.

Raman la impresia ca, pe langa avantaje, are si multe pacate blogosfera asta :) Multe dejectii vin de aici. Macar de-ar scadea infractionalitatea din viata reala, insa am serioase dubii si in cazul asta.

Update: Inteleg din EVZ ca situatia a fost temperata iar motivele despartirii de Hotnews usor altele. Good :)

Twitter
Facebook

1 Pareri. Comenteaza:

Anonim spunea...

In sfarsit,inca o persoana (dintre putinele de pe net) care are o apreciaza la justa valoare pe ANDREEA PORA. Atit de multa lume bate campii in privinta ei ca am inceput sa ma suspectez. Si mi-am zis,ca sa ma verific, o persoana cumparata de cineva aproba din oficiu orice emite acel ''cineva'' Dar ANDREEA PORA ,iata, isi face dusmani criticand,acum,intentia de candidatura a lui prigoana jr. Pt. mine asta dovedeste ca are DEMNITATE (floare RARA)SI BUN SIMT.

Trimiteți un comentariu