joi, 7 octombrie 2010

Un pachet care nu mai ajunge :) - video

Sponsori:

Rudele mele din America s-au gandit sa-mi faca o surpriza. Si mi-au trimis o colectie de bibelouri unicat. Au zis asa: "frate Cippy, daca tot nu putem sa-ti lasam mostenire ceva palpabil, o casa sau vreun cont in Elvetia, iti trimitem bibelourile din China. Valoreaza cateva zeci de mii de dolari. Vinde-le si fa ce vrei cu banii..." Chestia asta s-a intamplat acum vreo doua luni. Ar fi trebuit sa primesc pachetul de multa vreme lucru care nu s-a intamplat. Am intrat pe fir si, din aproape in aproape, am ajuns la Aeroportul Otopeni. Acolo am descoperit ce s-a ales de bibelourile mele valoroase si de ce nu mai ajungeau ele la mine :)



Disclaimer: din pacate nu posed rude in America, oricat de mult mi-as dori. Si si daca as avea nu mi-ar trimite decat cel mult o factura :)

Citeste neaparat pe Antiplicti.ro:
- Mircea Badea a cantat rock - video
- Turism in Romania? Da. Poze superbe cu Muntii Fagarasului
.
Twitter
Facebook

3 Pareri. Comenteaza:

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Puteau sa puna si o chitara,macar faceau o melodie....la ritmul care-l are pachetul!!!Sunt chiar curioasa ce era in pachet si ce s-a ales de el!!!

Hei...decoleaza avionul!!!!

lee spunea...

parerea mea e ca e un "fake". Prea ritmat, si in plus toata rostogolirea se petrece pe o doar pe o zona clara. Poate ca daca as fi vazut finalul fericit cand urca as fi acceptat. Puteau fi foarte bine doua fire de nailon legate pe zona axiala a cutiei pentru a permite rostogolirea, si chiar se vede lungimea maxima aceptata (zona). Un alt argument e filmarea slaba, care clar nu ar fi permis vizalizarea firului de nailon.

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ judy - da, as fi facut poate mai multi bani decat cu niste portelanuri sparte :)

@ lee - hm... s-ar putea si sa ai dreptate. teoria ta nu e contrazisa de nimic... mie unuia imi place totusi sa cred ca e pe bune :)

Trimiteți un comentariu