duminică, 26 septembrie 2010

TinyPic isi cere scuze

Sponsori:

Mai intereseaza pe cineva povestea asta? Poate ca da, asa ca iti spun si continuarea. Pai zilele trecute scriam despre magaria pe care era s-o faca astia de la TinyPic, cand ne-am trezit toti utilizatorii ca site-ul nu mai afiseaza pozele pe care le aveam hostate la ei. Iti spuneam ca am vreo mie acolo. Nu mica mi-a fost mirarea aseara sa constat aparitia unui anunt oficial. In care TinyPic spune ca-si cere scuze pentru ce-a facut. Si ca in urma plangerilor masive a revenit la sentimente mai bune si renunta la ideea de a ne lasa fara poze. Deocamdata... (desi nu precizeaza:)

Ma incearca sentimente amestecate. Sigur, faptul ca dreg busuiocul e de apreciat. Si ca au revenit asupra deciziei - la fel. Ei spun ca ne-ar fi informat ca urmeaza sa faca grozavia aia. Nu stiu cum ne-au informat. Un mesaj ca asta de acum sau ca cel in care ne anuntau ca nu mai functioneaza ar fi fost cea mai eficienta metoda de comunicare. Adica mare, cand deschizi siteul... Ceea ce nu s-a intamplat.

Un cititor imi sugera sa fac un back-up la toate pozele de acolo, acum ca si-a revenit. Sunt aproximativ o mie de poze acolo care apar pe Anti-Plicti. Pai mi-ar lua cer putin o luna sa fac back-up-ul necesar. Deocamdata ma rog sa nu ramana asa.

In sfarsit. Nu spun daca revenirea e temporara si vor inchide pana la urma accesul gratuit. Cel putin eu nu-mi dau seama. La fel, faptul ca au fost indecisi si sunt in continuare confuzi nu face decat sa-mi accentueze starea negativa pe care o incerc fata de ei. Asa ca aveti grija cei care folositi serviciul asta de hostare/gazduire a pozelor.

A aparut AntiPlicti.ro. Citeste:
- MC Hammer e chinez... - video
- Femeile cu cei mai frumosi ochi din lume - poze
.
Twitter
Facebook

1 Pareri. Comenteaza:

VictorCh spunea...

Intrucat sustii ca deocamdata nu ai timp sa te ocupi de mia de poze de pana acum, nu-ti ramane decat sa accepti riscul ca odata, candva, intr-un viitor neprecizat, s-ar putea sa le pierzi (presupun ca daca se va concretiza acest risc iti va parea rau ca acum nu-ti asumi initiativa ca - eventual chiar incetand postarile pt vreo saptamana, sau postand automat ca atunci cand esti plecat - ACUM, PANA AI ACCES LIBER, sa faci totusi acel back-up.
Chiar daca deocamdata ASTA nu faci, sper ca MACAR PT POZELE NOU POSTATE nu-ti mai asumi riscul de a le arhiva pe un singur asemenea sait. (Daca le stochezi pe trei-patru saituri, e prea putin probabil ca TOATE CONCOMITENT "sa-ti faca figura".)
Sau MACAR alcatuieste-ti pt aceste fotografii o "rezerva" pe disc...

Trimiteți un comentariu