vineri, 3 septembrie 2010

E peste sau pisica?? - video

Sponsori:

Sa vezi si sa nu crezi!! S-a intors lumea cu fundul in sus. Un peste se comporta exact ca o pisica. Adica ii place sa fie... mangaiat, lol... Eu stiam ca pestilor le place... chiar, ce le place pestilor? Pai pestilor nu le place nimic... Ei sunt buni doar in tigaie... Frate, dupa femei s-au emancipat acum si pestii... Maine poimaine o sa vina cainii din fatza blocului si o sa-mi ceara o cafea si o tigara... Brrrr, unde o sa ajungem?? (Mie mi-e clar, Base' e de vina si pentru asta, hihi)



Vezi si:
- Delfinul simpatic - video
- Cele mai originale acvarii de prin lume - poze
.
Twitter
Facebook

4 Pareri. Comenteaza:

marcremih spunea...

Foarte dragut! vreau si eu un peste ca el ;))

Mihnea Balici spunea...

stie cineva de unde putem face comanda din pesti ca astia? :)) poate se imprieteneste cu pisica mea ;)

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ marcremih - hihi. sa-mi spui cand e ziua ta si facem comanda :))

@ mihnea - haha, cred c-ar fi o prietenie atomica :D:D

Mihnea Balici spunea...

:)) interesanta expresie, Cippy :)

Trimiteți un comentariu