marți, 28 septembrie 2010

Cel mai tare clip aparut vreodata pe net - video

Sponsori:

De ce e cel mai tare? Pentru ca are in el toate stereotipurile de chestii funny care se gasesc in viralele care circula pe net. Nu cred c-ai mai vazut clip care sa contina pisici, sex, accidente, chestii stupide, asiatice, skateboarding, fetish-uri si alte chestii ciudate... toate in acelasi loc. Tare de tot pentru cei cu simtul umorului mai fin. Enjoy!!



A aparut AntiPlicti.ro - citeste:
- Benzina Efix. Reclama Geniala. Nu putea fi decat romaneasca - video
- Esti pregatit sa devii vedeta? Eu nu prea cred...
.
Twitter
Facebook

4 Pareri. Comenteaza:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♫ஐ♥GuillotineDreams♥ஐ♫Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ™ spunea...

=)))mortal...genial...toate la un loc :)))nu stiu de care faza sa rad mai intai :)) ah,mor :))
o sa fie si vreo continuare? :D

Je`Copila spunea...

am ramas muta...

VictorCh spunea...

Presupun ca o fi CU ADEVARAT un clip pt cei cu simtul umorului MULT mai fin, si ca - cel putin in aceasta imprejurare - al meu o fi fiind cat se poate de grobian, ca n-am reusit (deocamdata) sa-l "gust". Poate-oi mai reusi sa ma conving sa-l mai urmaresc si cu alta ocazie, si - mai stii - poate mi-o si placea...

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ guillotine dreams - hm, nu ca-s tari? pai tre' sa mai fie - cu caini care canta, cu betivi, cu... justin bieber :)

@ je'copila - aoleu :)

@ victor - se accepta si aceasta reactie... clipul e un amalgam :)

Trimiteți un comentariu