luni, 6 septembrie 2010

Ce sa le spui parintilor cand iei o nota proasta :)

Sponsori:

O stire pe care nu o puteam rata, cu riscul de a va invata prostii, hihi. Dar merg pe urmatorul principiu: daca cititi Anti-Plicti, aveti simtul umorului. Daca aveti simtul umorului, trebuie ca si parintii vostri il au. Asa... Pentru ca multi care dati pe aici sunteti prin scoli, ia ciuliti urechile la ce zice stirea asta: notele proaste luate de adolescenti la scoala au o cauza genetica.

Adica nu voi sunteti de vina cand nu invatati bine, ci parintii vostri. Dap, asta zice... sau asa se traduce :D Deci daca mai comenteaza vreodata ai vostri ca de ce luati note proaste, varati-le linkul de sus in fatza. E din Gandul, deci unul dintre cele mai serioase ziare din tara. Daca nu cel mai serios... Asa ca ce zice Gandul, cam aia e.

Deci nu mai intram in detaliile tehnice ale trebii. Ideea e ca notele proaste au cauza genetica, adica vin de la parinti. E tot ce trebuie sa stiti si voi si ei.

Disclaimer: e totusi un articol gluma. Dar care va stiti cu parinti glumeti, puteti incerca. Eventual preventiv :D:D

Vezi si:
- Este olimpica dar eu nu-i dau prea multe sanse
- Metode de copiat. Cum sa copiezi eficient la un examen
.
Twitter
Facebook

3 Pareri. Comenteaza:

Mihnea Balici spunea...

Nu am de gand sa ma laud, dar din cat reiese aici parintii mei erau geniali. :))

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

bravo, mihnea. nici nu ma asteptam la altceva :)

Ana spunea...

Eu...daca ii arat mamei asa-zisul motiv pt notele mele mici(unele:D)...imi mai scoate si netul,pe motiv ca stau sa caut prostii d-astea inloc sa invat la aia si la aia...:)))serios.

Trimiteți un comentariu