joi, 5 august 2010

Sculptura in mina de creion??? WTF??? :) - poze

Sponsori:

Eu stiam ca un creion se poate folosi ca sa scrii sau sa faci desene mirobolante cu el. Cand insa te apuci sa-i sculptezi mina, deja e buba la cap :) In sensul pozitiv, evident. Il cheama Dalton Ghetti, e un american din Bridgeport si da, a reusit sa-mi capteze toata atentia cu minunatiile pe care le sculpteaza. Incredibil!! Dar decat sa ma mir eu ca gaina la uliu, mai bine sa vorbeasca imaginile.












Vezi si:
- Carbuni si arta. 10 desene in creion - poze
- Cele mai originale statui/sculpturi din lume - poze
.
Twitter
Facebook

4 Pareri. Comenteaza:

Unknown spunea...

doamne :| asta arta frate

Mihnea Balici spunea...

pictura si sculptura e de domeniul trecutului... atat de mic, atat de impunator ;)

Zenna spunea...

Nu am mai văzut aşa ceva, e incredibil!

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ ginge - da, f. frumos. imi place si blogul tau.

@ mihnea - ce frumos ai spus!!

@ zenna - dap. iti dai seama ce creier tre' sa ai sa-ti vina asa o idee :)

Trimiteți un comentariu