vineri, 20 august 2010

Pozutzele de vineri... (ep. 82)

Sponsori:

Motto: Universul exista doar pentru mine (by Cippy Anti-Plicti)




Cat de prost trebuie sa fii?? Cred ca sunt destui :)
Ce-are acolo, papusica? :)


Asa se inmultesc banii...
De sezon :D

Sunt bune si pisicile la ceva...
Joanna Krupa, o mica bucatzica :) A fost votata cel mai sexi model din lume
Vampirul Robert Pattinson (Twilight) a fost votat al doilea an la rand cel mai sexi barbat din lume


E de ras sau e de plans? :)



Elicopterele si gagicile in fusta. O combinatie fatala, lol





Vezi si:
- Pozutzele de vineri... (toate episoadele)
.
Twitter
Facebook

6 Pareri. Comenteaza:

adizzy spunea...

epic fail la aia cu yahoo question...how can you be that...sa nu jignim..da incepe cu litera R..si aia cu Che e atata de adevarata..am mai intrebat si eu prieteni.."de ce porti tricou cu Che?".."ca e cool"..."stii cati oameni nevinovati a omorat?"..."a nu, el era luptator pentru libertate" mda

Mihnea Balici spunea...

nu mai aveai ce citat sa pui si ti -lai pus pe al tau :))
oricum, una dintre cele mai bune serii... inmultirea banilor se invata la scara elefantilor... si astronautul era chiar fericit - am mai scapat de-o grija :))
genial :)

Anonim spunea...

sincer imi place la nebunie aceste poze (mai ales cea cu robert pattinson).tine-o tot asa cu pozele sa speram ca o sa ne mai impresionezi

Anonim spunea...

Faina serie insa prima e BESTIALA!!!

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ adizzy - da, e ca si cum ai purta tricou cu ceausescu si ca ce cool a fost ca... ce sa zic? ca... a construit nu stiu cate chestii... totusi iti dedic poza 14 :)

@ mihnea - haha. sa stii ca nu e usor sa alegi si citatele alea... ca nu pun orice prostii :) da, m-am gandit la asta si n-am mai cautat altul. da e ok, nu?

@ anonim - merci mult. cred ca esti fata, nu? poza 18 e pt tine :)

@ april - hihi, e pe stilul tau. totusi iti dedic poza 10 :D:D

Anonim spunea...

Atunci, partieeeeee!

Trimiteți un comentariu