luni, 30 august 2010

La Multi Anti, Michael!! - video

Sponsori:

Mi-am dorit sa mai fiu odata aproape de Michael Jackson. Omul ar fi implinit ieri 52 de ani. Am fost prins ieri cu altele toata ziua, asa ca doar azi apuc sa postez. Care a fost ideea? Cativa zeci de fani ai Fan-Clubului Michael Jackson din Bucuresti nu l-au uitat pe megastar si au organizat un eveniment special de ziua lui. Un dans... nu orice dans ci The Drill, executat in mai multe locatii din Capitala.

Am vrut mult sa particip si eu la una dintre ele si am reusit sa ajung la AFI Mall Cotroceni pentru prima reprezentatie. A fost superb. Superb sa retraiesti o parte din fenomenul Michael Jackson, superb sa vezi atatia oameni dansand sincron pe piesele lui, fabulos sa constati ca, la un an de la moartea lui, lumea nu l-a uitat.

Partea cea mai proasta a fost festa pe care mi-a jucat-o dispozitivul de inregistrare, adica telefonul. Pentru ca muzica a fost foarte tare mi-a nenorocit membrana microfonului. Asa ca pur si simplu nu se aude prea bine sunetul :((( De-aia nu il pun embedded pe blog. L-am urcat totusi pe YouTube pentru fanii infocati si il poti vedea aici. Mii de scuze pentru sunet inca odata. Daca nu esti fan, nu te uita :)

Pe blog postez, in schimb, ceva frumos, de aducere aminte - The Drill executat impreuna cu Michael Jackson insusi pentru turneul This is It. La multi ani, Michael!!



Vezi si:
- Flash mon tribute to Michael Jackson. I love you, Sweden!! - video
- Genial!! Desene animate cum nu cred c-ai mai vazut - video
.
Twitter
Facebook

2 Pareri. Comenteaza:

eSorin spunea...

Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!un mare artist!o data la 1000 de ani se nasca asemenea oameni.si ca tot veni vorba de aniversari,la multi ani mie!!imbratranesc ,cippy!:D

Anonim spunea...

Michael e nemuritor prin ceea ce ne-a lasat.
R.I.P.

Trimiteți un comentariu