miercuri, 11 august 2010

Iarasi am iubit si respectat un profesionist

Sponsori:

Iubesc profesionistii. Te simti bine cand cei cu care ai de-a face isi fac treaba. Si si-o fac bine. Nu vreau sa generalizez si sa spun ca cei de la Orange sunt profesionalismul intruchipat, cu atat mai mult cu cat am un amic bun la Vodafone, insa fata cu care am vorbit astazi a fost meseriasa. O sa-ti explic indata.

De pe telefonul meu de Orange nu mai pot trimite mesaje. SMS-uri adica. Inainte daca schimbam sim-ul si-l puneam intr-un alt telefon, mergea treaba pretz de vreo 6-7 mesaje. Acum nu mai merge nici macar atat. Asa ca am luat problema in mana si am sunat la Orange. Imi raspunde o domnisoara Cerasela care nici n-aveam de unde sa stiu ca ma voi indragosti de ea. Profesional vorbind, evident.

Prietene, nu stiu ce training o fi avand la baza (probabil ca are), nu stiu ce experienta profesionala (o fi avand si din aia) sau de viata (cred ca de-asta avea cea mai multa, in sens pozitiv) insa fata a fost o incantare.

De cate ori mergea ceva greu imi explica de ce se intarzie. "Se incarca mai greu", mi-a zis de vreo doua ori. Apoi a trecut cu mine prin mai multe procese tehnice pana am ajuns la rezultatele de care avea nevoie. Asta pentru a inainta catre Departamentul Tehnic o cerere documentata.

Am mai sunat si acum o luna cu aceeasi problema insa atunci un tip m-a expediat destul de repede. Si eu m-am lasat expediat ca nu stiam exact de unde era hiba. Acum stiam sigur ca nu e de la telefonul meu.

Ciudat ca o fata poate sa se descurce atat de bine in hatzisuri din astea tehnice care tin de telefoane, sim-uri si SMS-uri. Ca de astea cu relatiile umane, adica serviciul cu clientii nu aveam indoieli. Sigur ca n-ar trebui sa ne mire normalul insa iata ca ne mira. Prietenii stiu de ce ;)

Concluzia e ca, la final, i-am spus ca-i multumesc pentru ca mi-a fost de ajutor si ca s-a comportat extrem de profi. A zambit usor fastacita, semn ca am surprins-o placut. Cred ca a contat pentru ea ce i-am spus. Sper sa fi fost inregistrata convorbirea pentru a afla si superiorii ei ce munca buna face.

Concluzia nr. 2 - faceti din cand in cand cate un bine, fratilor, ca nu va doare gura. Poate nu facem o tara mai buna dar s-ar putea ca pentru cineva sa conteze.


Vezi si:
- De ce trebuie sa urlam in Romania
- Iubeste-ti job-ul. Exista altele mai nasoale
.
Twitter
Facebook

1 Pareri. Comenteaza:

milk.swan spunea...

Cipri, te-asi ruga sa publici site-ul asta... www.mccruelty.com . Daca ai putea sa postezi videoclipul... Sincer pe mine m-a facut sa plang. Si asta e cel mai nou articol asa ca nu te supara, am vrut sa-l observi.
www.mccruelty.com

Trimiteți un comentariu