vineri, 13 august 2010

Auziti, da' eu pe unde mai circul??

Sponsori:

Ok, deci la mine in sector se lucreaza. In draci. Se fac si se dreg... in principiu se sparg bani. Si tot in principiu pe chestii inutile. Eu imi iubesc sectorul si pe primarele dansului da' am o singura problema. Domnule primar, la dumneavoastra in gradina gandeste cineva??

Fii atent! Raluk povestea prin iunie despre prostiile alea pe care le-au pus astia pe trotuar care te invatau pe unde sa treci strada. S-au pus prin tot Bucurestiul. Acum, la mine in cartier au aparut ca din senin piste pentru biciclisti.

Ok, o initiativa foarte buna, mi-am zis ieri cand am vazut doar liniile galbene trasate pe asfalt. Astazi nu mi-a venit sa cred cand am descoperit si desenele si am costatat ca de fapt banda cea larga e pentru biciclisti si nu pentru pietoni...

Deci dupa ce ca abia ma feresc de masini pe la trecerile de pietoni, acum trebuie sa-mi pazesc viata si genunchii si pe trotuar. Inca odata - e bine ca se amenajeaza treburi pentru biciclisti. Dar totusi nu in detrimentul pietonilor si asta nu pe trotuar.

Hai s-o luam asa: fac pariu cu oricine doreste ca numarul pietonilor e cel putin triplu, sa zicem, fatza de numarul biciclistilor care vor trece pe acolo. Si atunci de ce ii favorizam tot pe minoritari?? Pentru ca suntem europeni si iubim minoritatile. Alta explicatie n-am...

Stii, cand or veni alegerile vor putea raporta ca au facut si piste pentru biciclisti... care or fi facute tot de vreo firma aleasa strategic... ca altfel nu se poate... daca intelegi ce vreau sa spun... Frate, daca tot spargeti bani, spargeti-i naibii cu cap... Parerea mea...

Pe cand o pista de-asta care sa treaca pe la mine prin apartament?


Vezi si:
- Domnu' primar Oprescu, unde-ati fost bre timp de doi ani?
- Ceasurile aurite din Bucuresti, inscriptionate gresit?
.
Twitter
Facebook

2 Pareri. Comenteaza:

Blogul unui concitadin spunea...

....poate ca este marcat din fonduri UE .ca nu cred ca primaria o fi avind atati bani pentru vopsea !... .

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

posibil. f. posibil. ar fi de apreciat. daca puneau totusi liniile mai aproape una de alta imi ramanea si mie spatiu sa respir... ma rog :)

Trimiteți un comentariu