sâmbătă, 3 iulie 2010

Try this!! Bagam un pic de romantism in vietile noastre?

Sponsori:

Hai sa bagam :) Oricum experimentul pe care ti-l propun nu-ti poate face decat bine. Si-ti va face, trust me :) Deci care e treaba? Avem jos, sub acest text, trei linkuri, ok? Tot ce trebuie sa faci e sa le deschizi pe toate trei in acelasi timp. Da direct click pe ele, ca se deschid cum trebuie... Ai insa apoi rabdare cateva secunde... Dupa ce faci asta, poti inchide ochii timp de 5 minute (sau 3 ore) iar efectul este garantat. Garantat de Anti-Plicti :)



Vezi si:
- O reclama care m-a miscat profund - video
- La ce-ti mai trebuie bani...
.
Twitter
Facebook

6 Pareri. Comenteaza:

Anonim spunea...

Ploaia-mi bate-n geam, focu-mi incalzeste inima iar muzica sufletul....o seara minunata....

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

ce dragutz!! si eu am ascultat minute bune :) multumim la fel!!

Gheara spunea...

una dintre cele mai smechere chestii de pe blogul tau!

Spirocheta spunea...

haha ce tare!

Florin Druga spunea...

bun, si de ce nu spui si sursa? Eu de exemplu am mai gasit chestia aia aici: http://www.pop.is/t98p

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ gheara - ty sir. si mie-mi place f. mult.

@ spirocheta - ma bucur ca apreciezi.

@ balaurus - pun sursa la toate site-urile romanesti sau cand am certitudinea ca cel de la care am luat ceva (.com) e chiar autorul. si de la mine se ia stiva fara sa puna nimeni sursa. mai romantic de-atat n-am putut fi :)

Trimiteți un comentariu