vineri, 30 iulie 2010

Minunea Romtelecom (2)

Sponsori:

Minune, doamnelor si domnilor, internetul meu merge!! Nu am mai fost sunat, nu au mai zis nimic, doar si-au facut treaba. Iti povesteam ieri despre ordeal-urile (calvarul) meu cu cei de la Romtelecom. Articolul nu a ramas fara ecou pentru ca cineva de la companie mi-a trimis un mail (pe mailul blogului) extrem de profesionist in care se oferea sa-mi ofere suportul tehnic pentru rezolvarea problemei.

Nu stiu in urma carui proces s-a remediat (sesizarea mea sau interventia "divina") insa din moment ce poti citi articolul asta, se cheama ca netul merge. Nu vreau sa fac deservicii Romtelecomului si niciunei alte firme. Este unul din motivele pentru care scriu articolul asta. E usor sa lovesti cu cuvinte si sa contribui la... stiu si eu... daramarea unei munci mult mai complexe decat cele 10 minute in care scrii tu din taste un articol defaimator. Modul prompt si cu vadite tente profesioniste in care s-a intervenit pentru remedierea problemei mi-a schimbat perspectiva cu cel putin 90 de grade.

Primul post n-o sa-l sterg insa, o sa-i adaug doar un later edit, pentru ca mai sunt multe lucruri de rezolvat si acolo, ca peste tot. Ar putea de exemplu sa-si instruiasca operatorii de la call center sa nu mai lase clientii sa astepte cu minutele fara sa le spuna ceva. Uite, cum eu pe blog am putut sa ma duc la un net cafe sa va spun ca nu am net si ca feed-back-ul meu o sa fie si mai rar ca pana acum, la fel ei iti pot spune ce fac si de ce nu mai zic nimic cand tu astepti pe fir. Si efectiv sa nu te mai lase sa astepti, in the first place, caci timpul e la fel de important si pentru mine si pentru ei. Ca sa nu mai zic c-ar fi bine sa nu-ti mai ceara de 10 ori aceleasi si aceleasi informatii.

Dar, pentru eforturi si tentative si pentru ca cineva isi mai face si treaba acolo, au de la mine o bila alba. Imi da sperante ca se poate, ca nu toti oamenii de bine au fugit din tara asta, ceea ce tot predic eu de peste un an de zile.


Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu