miercuri, 7 iulie 2010

Jerboa - animalul de care nu stiam ca exista - video

Sponsori:

Nu am pretentia ca le stiu pe toate. Insa ma mai uitam in tineretile mele la Teleenciclopedia. Nici de Discovery sau Animal Planet nu sunt foarte strain. Cu toate astea, nu mica mi-a fost mirarea cand am descoperit, pe net, ca pe planeta asta pe care o cunosc de 30 si ceva de ani exista un animal pe care, cand l-am vazut in clipul care urmeaza imediat, am crezut ca e un trucaj ordinar.

O animatie pe calculator. O facatura. Dar nu, jerboa (ca asa-l cheama) cica chiar exista. Apar informatii si poze peste tot. Este un fel de soarece de deshert pe care-l intalnim in Asia si Africa de Nord. Si mai si sare, al naibii, precum un cangur, lol. Pai de-aia n-am aflat de el pana acum pentru ca se misca atat de repede incat cu greu l-a putut vedea cineva, lol.



Hai ca voi, cititorii, sunteti mult mai informati decat mine si va uitati la Discovery mai... cand trebuie decat mine. A mai auzit careva de bidigania asta?? Stie careva cum ii spune in romaneste?

Vezi si:
- O maimuta este mai desteapta ca mine - video
- Si animalele se imbata - video
.
Twitter
Facebook