miercuri, 7 iulie 2010

De ce am schimbat formularul de comentarii

Sponsori:

Caci da, l-am schimbat. Nu e o fitza desi, acum ca l-am implementat, constat ca e destul de fitzos. Adica are niste facilitati in plus fata de vechile comentarii ale Bloggerului. Ideea a fost ca in ultimele doua zile am primit mai multe comentarii la articole care insa nu imi erau aratate pe Home Page. Adica zicea zero comentarii dar ele existau acolo mai multe. Te poti convinge la cateva din articolele de sub postul asta.

Asa ca am luat problema in mana, mai ceva ca Maradona (sus) si am implementat acest Disqus. Se zice in piata ca e destul de celebru si utilizat. Ce face? Pai inlocuieste vechiul mod de-a comenta cu altul, gazduit pe acest site - disqus. Are niste facilitati in plus, cum spuneam. Poti sa dai voturi la comentarii, reply-uri la comentarii si multe altele. E mai cool asa.

In plus se usureaza fantastic modul de-a comenta. Adica pui adresa de email, nume, adresa web si ai rezolvat problema. Ca la orice site care se respecta.

Deci asta am facut, a mers destul de repede. Acum sa vedem in viitor cat de util se va dovedi. Daca da rateuri il schimbam de nu se vede :) Poate chiar imi spui cum ti se pare...

Later edit: intre timp s-a remediat de la sine problema la vechile comentarii ale Blogger-ului si acum apar. O sa mai las insa noul formular o vreme dupa care facem un sondaj sa vedem care e mai bun. Deal? :)


.
Twitter
Facebook