joi, 10 iunie 2010

Pozutzele de vineri... (ep. 72)

Sponsori:

Motto: Ce este un sot?
Un amant care si-a fortat prea mult norocul



Inventie. Cheia care este si inel.

Cola la 10 litri? Si eu vreau :)
O sa tot fie nevoie de coliere de-astea :)

Fotbal in Africa
Un desen superb facut de Dili


Scrolling... Ce? E vreo problema?? :)
Asta e mai lenesa decat mine :)
Asa a iesit Nutzu Camataru' din puscarie... For real

Sandra Bullock si Scarlett Johansson la premiile MTV
Jennifer Lopez si Tom Cruise tot la premiile MTV. Da, ala e Tom Cruise deghizat :)
Capital Gate, Dubai, a detronat turnul din Pisa si a devenit
cea mai inclinata cladire din lume (o mare prostie!!)

...but I did not shoot the deputy


Lourdes, fiica Madonnei, a pozat la 13 ani pt. revista Quality
In Romania... Doar in Romania :)

.
Twitter
Facebook

8 Pareri. Comenteaza:

geta spunea...

MULTUMESC PENTRU POZUTE!

Anonim spunea...

Cea mai tare e cea a lui Dili....ce chef mi-a facut de vacantaaaaaa!!

VictorCh spunea...

Cippy, catre CE intentionasesi sa pui link pe numele lui Dili?

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ geta - se pare ca ti-au placut si astea... e bine :)

@ april - daaa, si eu o gasesc f. tare. hihi, lasa ca vine ea, vacanta :)

@ victor - pai m-am uitat si e ok, adica e linkul ok. spre blogul lui dili -

http://dilimache.blogspot.com/

dili este talentata autoare a desenului :)

VictorCh spunea...

Pardon! "Muscasem" la "poanta" cu "ascunsul" blogului sub nivelul direct vizibil pe ecran la deschidere! (Draguta poanta, demna de cineva cu nickul dilimache!) Hai ca m-am binedispus - si inca pe socoteala mea!

lenjerie cu staif spunea...

:)

Alecs spunea...

Anti...am descoperit un site, cu desene in creion si surpriza ! , acel desen a lui Dili, este postat acolo. Ce m`a contrariat, a fost numele utilizatorului...sper sa ma insel. Uite link`ul ce te poate lumina : http://www.desenatori.ro/desen-1425538.htm

VictorCh spunea...

Alecs, nu te inseli, dar nu inteleg DE CE esti contrariat...
(Cauta dumneata profilul lui dili (daca nu altfel, linkul atasat numelui ei la iscalirea comentariilor - spre ex la articolul "Teoria succesului de la Anti-Plicti" - te poate ajuta) si vezi te rog CE scrie pe fila profilului ei sus in stanga - sub "fotografie" - la "Persoana de contact"...)

Trimiteți un comentariu