sâmbătă, 19 iunie 2010

Am mai invatat un cuvant - vuvuzela :)

Sponsori:

Cred ca vuvuzela este cuvantul cel mai pronuntat in perioada asta in toata lumea. Dracu' a auzit de vuvuzela pana acum dar vad ca toata lumea il foloseste ca si cum ar zice paine. De fapt, sa vorbesc in numele meu... poate voi, mai impatimiti ai fotbalului, ati auzit de treaba asta si pana acum... Am aruncat un ochi sumar pe net, proaspat sosit din vacanta si vad ca partea funny a netului e plina de faze legate de vuvuzelele astea... O sa-ti arat si eu doua. Uite, prima este o partitura haioasa, un concert de vuvuzele in re major... si bemol:)

Pentru cine nu stie, ca... nah, poate mai sunt totusi care nu stiti. Vuvuzela e o trompeta lunga de 65 de centimetri cu care canti in draci la meciurile de fotbal. "Canti" e un fel de-a spune. Pur si simplu sufli in ea si scoate o singura nota, dupa cum vezi in poza de sus. Uite AICI un individ suflandu-si plamanii intr-o vuvuzela din asta :)

Apropos, vuvuzela cica e specifica fix Africii de Sud, adica exact locul in care se desfasoara Campionatul Mondial...

Mnoa, si inca o chestie. Pe langa sutele de site-uri unde se cere cu inversunare interzicerea vuvuzelelor, din cauza zgomotului enervant pe care-l fac, a aparut si un site care te introduce in atmosfera din Africa de Sud. Ce face?

Pai pui acolo adresa oricarui alt site si iti adauga un suflator din asta disperat de vuvuzela. Daca vrei sa vezi si sa auzi Anti-Plicti in atmosfera Campionatului Mondial, click AICI :)


Vezi si:
- Un gol cum nu vei mai vedea nicioadata - video
- Ce nasol!! A ajuns la suporterul gresit - video
.
Twitter
Facebook

4 Pareri. Comenteaza:

Anonim spunea...

foarte tare=)) am o mica observatie :) :D "B flat" nu este re major, este Si bemol :) (scuze dar nu m-am putut abtine sa nu spun asta :)) )

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

ma bucura comentariul tau. denota cititori inteligenti si artisti... maica, eu ma pricep mai mult la muzica s-o ascult :) am corectat [ dupa ce mi-a luat 10 min. sa verific :D ]

Adriana spunea...

adevarul e ca imi e mila de acei jucatori..urechile mele cedeaza destul de repede :)) incercand sa citesc pe ritm de vuvuzele site-ul :P

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ adriana - haha. adevarul e ca pe site chiar e enervant, am vazut si eu... si mie mi-a ramas sunetul in urechi mult dupa ce am inchis siteul :) cu toate astea eu le vad intr-un mod simpatic vuvuzelele astea :)

Trimiteți un comentariu