joi, 3 iunie 2010

Afis in Parlamentul European

Sponsori:

Nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut afisul asta pe unul din holurile Parlamentului European. Bine, el nu e la vedere, adica trebuie sa ajungi prin niste cotloane mai indepartate. Insa eu am ajuns, l-am vazut si l-am fotografiat. Pentru cine se intreaba inca ce e cu el... pai la origine e vorba de avertismentul pentru masini ca sa fie atente ca trec copii pe acolo. In poza noastra apare si un popa, cu referire clara si fara echivoc la actele de pedofile practicate de preotii catolici. Am mai scris despre asa ceva aici.

Mi se pare un pic deplasat afistul, in sensul in care eu cred ca Parlamentul European nu ar trebui sa-si permita asa ceva. Evident, nu incape nicio indoiala ca desenul reprezinta punctul de vedere al unor mici functionari ai institutiei... Cu toate astea, nu o sa vezi, de exemplu, la buda sediului Guvernului Romaniei afise care sa-l proslaveasca pe Hitler, sa spunem... Stii ce zic?

Vezi si:
- Ce naiba vrea sa zica?
- Chingleza... Atentie!! Cunoscatorii de engleza vor muri de ras - poze
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu