marți, 4 mai 2010

Politicienii romani si criza economica - 9 poze

Sponsori:

Hai ca de mult nu v-am mai delectat ochisorii cu o productie proprie, marca Anti-Plicti. Rascolit acum de ultima veste, cea ca ne cresc astia iar taxele de ne ia dracu' (sau e foarte posibil)... deci manat in lupta de aceasta veste, am scotocit dupa niste poze cu politicieni si le-am pus in gura ceea ce cred ei despre criza economica. Nu ceea ce spun, ci ceea ce gandesc.










Vezi si:
- Ce vedete feminine li se potrivesc politicienilor romani?
- Cum recunosti un melc politician?
.
Twitter
Facebook

4 Pareri. Comenteaza:

Anonim spunea...

mult prea tare!!!!! :-))))))))))))))

Dili spunea...

sau 'de nu mai suporti o criza/ fugi si pune deshtu'n priza/ de ti-e teama de curent/ ia avion spre Occident/ de bani n-ai nici de benzina/ cutremuru' sta sa vina/ trust me, maine-o fi mai mare/ golul al din buzunare/ hai zambeste, fii artist/ si viseaza, nu fii trist/ pe anti-plicti citeste/ ca astazi el te cinsteste/ o zi am mai inventat/ tare buna de-mbatat/ asadar si prin urmare/ LA MULTI ANI! si la mai mare!"
hic! La multi ani Cipriene de ziua berbantilor :DDD

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ anonim - sa traiesti!!

@ dili - de ti-e teama de curent/ia avion spre Occident... o sa tin minte asta... ca pe mine ma cam trage curentu' :D:D

la multi ani si de la baiatu.... sper c-ai vazut c-am marcat ziua... apropos, cand imi fac si mie un desen din ala frumos, cum stii tu?? :P

Dili spunea...

lol curentatule, pai fa comanda ca lumea, cu foto, oferta de pret, deadline, tot tacamu' :D. Daca nu - tot recurg la autoservire, de pe stimatul feisbuc :D Sa fii sanatos!

Trimiteți un comentariu