duminică, 30 mai 2010

Lipsesc cateva zile (si inca ceva)

Sponsori:

Luni de dimineata am taiat-o pana la Bruxelles, un pic. Particip la o chestie... un fel de seminar organizat de institutiile europene de acolo... Nu stau mult, caci pe 2 iunie seara ar trebui sa fiu deja inapoi. Inteleg ca am scapat de greva TAROM-ului deci pot zbura linistit...

Asa cum te-am obisnuit, am scris vreo cateva articole care vor aparea singure, pana pe 3 iunie inclusiv. De data asta, pentru ca nu stau asa mult, am scris cate doua posturi pentru fiecare din zilele in care lipsesc si care vor aparea la 7 dimineata, respectiv la ora 13.

O sa-mi iau si acum laptopul cu mine, o sa incerc daca apuc sa scriu si de acolo... Nu stiu insa cat de nebunesc va fi programul, ce si cat internet o sa am pe acolo, deci tinem legatura. Comentariile o sa le las in continuare nemoderate... te rog insa sa fii tu moderat. Spune orice dar nu injura cu cuvinte urate :) Stiu ca nu e cazul dar just in case :)

Voiam sa mai spun o chestie legata de concursul la care am avut nevoie de votul vostru... Acela cu fetitza Lizuca si incercarea ei de a castiga un carucior. Concursul se termina pe 31 mai. Am strans pana acum aproape 400 de voturi. Din pacate usor insuficiente pentru unul din primele 5 locuri... Mai multe cred ca ne-ar putea spune Diana, mama Lizucai, careia ii multumim ca a fost alaturi de noi si ne-a incurajat moral.

Pentru ca maine voi fi plecat, am scos deja de astazi bannerul promotional... Oricum va multumesc mult pentru voturi si pentru sustinerea cauzei noastre. A fost oricum o experienta interesanta si un experiement reusit. Oamenii inca se mobilizeaza pentru cauze sociale si de suflet. Eu personal il consider un castig. O sa scriu mai multe despre asta cand revin... iar cu striptease-ul meu drept premiu... hm... mai negociem... Sper sa ma intorc cu niste bere de cirese de la Bruxelles, o sa beau intr-o seara vreo 5-6 si tot il fac... promisiunea e promisiune... :)

Ok, hai sa fiti cuminti, sa nu daramati guvernul pana ma intorc... nu de alta dar vreau sa asist si eu :)


.

Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu