duminică, 4 aprilie 2010

Lumea nu mai raspunde la mesajele de sarbatori...

Sponsori:

Sau cel putin mie nu-mi mai prea raspunde, haha. Dar nu. O sa vezi... Imi place si mi-am facut o traditie din a trimite de sarbatori mesaje prin SMS. Nu am in program din alea siropoase, cu lumina si duhul sfant. Nu. Le spun frumos si simplu ce se spune si am rezolvat problema. Imi place ca unii oameni sa stie ca m-am gandit la ei. Bine, eu ma gandesc la mai multi dar am cateva sute de contacte in agenda, nu le pot trimite la toti... In sfarsit, am constatat inca de la ultimul Revelion ca tot mai putini raspund la mesaje.

Hai totusi sa fim bine intelesi. Cei care conteaza raspund inapoi (in cele din urma) sau dau chiar telefoane, cum a fost cazul si anul asta. Nu despre ei e vorba. E vorba despre ceilalti, grosul oamenilor, masa critica... Inainte primeam inapoi zeci de mesaje. Acum cred ca zic "mai lasa-ma, ba, cu Pastele tale".

Sau mai exista un fenomen, pe care inca nu l-am documentat suficient. E doar o idee creatza ca multe altele pe care le am in capul meu. Cred (deci nu sunt sigur, da?) ca cineva trimite mesaje celor de la care asteapta ceva, de la care doreste ceva... sau in ultima instanta celor in fata carora se simte usor inferior. Astea sunt variantele mercantile, evident... ele se imbina armonios cu cele in care pur si simplu trimiti un mesaj de drag sau recunostinta...

Dar revenind. Pai daca tu te simti "inferior" trimitand mesaje, celalalt care le primeste se simte "superior". I se pare ca e indreptatit sa le primeasca. Si atunci, daca tot le-a primit, le lasa la dospit, haha. O fi trimitand si el, dar celor pentru care se simte la randul lui inferior... de exemplu sefilor lui... sau amantei... sau sotiei mereu nemultumite :)

Uite, gandind in timp ce scriu (ca mi se mai intampla), am in cap doua gagici de-ale mele. Le-am trimis mesaje de Revelion; mi-au raspuns atunci cu gura pana la urechi. Intre timp, cum nu s-a intamplat nimic intre mine si ele, n-au mai raspuns acum de Pasti... De ce sa mai raspunda daca tot nu le va iesi nimic?? Lol. Stii ce zic?

Din pacate nu sunt omul care sa incalzeasca excesiv relatiile. Din pacate, repet. Ma limitez doar la cele in care ma simt suficient de confortabil. Si sunt relativ putine, de prieteni adevarati. In sensul in care nu ma bag in seama gratuit. Asta poate fi o explicatie pentru "ochii care nu se vad se uita" de acum. O mica pauza si o exemplificare, jos, a celor care nu raspund la mesaje de tari ce sunt :)

Revenim. Ca sa nu ies foarte prost din postul asta, marturisesc ca am avut parte si de surprize. Mi-au scris persoane de la care nu ma asteptam si care m-au bucurat definitiv. La fel, mi-a raspuns la mesaj o persoana care imi raspunde constat si la care eu tin foarte mult si ea nu stie asta. Ii port un respect deosebit (cam tarziu, mereu prea tarziu...:) pentru ce a facut candva pentru mine. Iarasi nu stie. Viata ne-a despartit si n-am mai vazut-o de cativa ani. Oare citeste blogul asta? :)

O mai fi si criza economica si morala pe care o traversam un alt motiv pentru care nu se mai raspunde la mesaje. Cine stie... In sfarsit, poate au zis acum ca-i iau la misto... Ca stii ce mesaj am trimis anul asta, satul pana peste cap de atatea texte siropoase cu ingeri si lumina si porumbei si duhuri sfinte??? Am zis asa: "Fie ca lumina tamaduitoare... etc, etc. Sarbatori fericite!!". Cineva mi-a raspuns: "Paste fericit, etc." Looool.


Vezi si:
- Maaaama ce m-a jignit :))
- Ce problema am cu blogurile de fete
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu