vineri, 30 aprilie 2010

Cum sa inveti, ma, engleza in 21 de zile ?!?

Sponsori:

Ma uit pe anunturile Google care apar inclusiv la mine pe blog si exista unul care ma surprinde teribil. Sunt convins ca l-ai vazut si tu, ca asa e construit, sa fie vazut de oameni. Deci cel care iti spune sa inveti engleza cu tupeu in... daaaa... 21 de zile :)))

Io le-as spune celor din spatele anuntului ca tupeul nu ajuta mereu. Inca mai merge in Romania... poate si in Bulgaria, Ucraina sau Republica Moldova... Dar in cazul asta chiar nu e chestie de tupeu. Asta odata.

Apoi ei insisi sunt cei care au tupeu. Un tupeu destul de jegos, sa te prosteasca in fata spunandu-ti ca vei invata engleza in 21 de zile. Eu studiez limba asta si ca hobby dar si prin scoli de peste 20 de ani. Si inca nu pot spune ca-i cunosc chiar toate tainele. Bine, stiu multe din ele, dar orisicat... Nu le-am invatat in 20 de zile, lol.

Ce dracu' poti invata in 21 de zile? Buna ziua, la revedere, f**k you, would you go to bed with me... give me some change, please... sau I don't speak English very well, lol.

Ce e aici, frate, Matrix?? Sa-ti bage programul de engleza in cap printr-o mufa???

Trebuie sa recunosc insa, profesional vorbind, ca anuntul e construit impecabil. Adica e ca faza cu slabesti mancand. Stii, ti-o baga pe aia cu tupeul... unde noi stim ca cei cu tupeu reusesc in viata... apoi aia cu 21 de zile... stii cum se spune - cu cat e o minciuna mai flagranta si stupefianta cu atat sunt sanse mai mari sa fie crezuta... Daca zicea 3 luni, ziceai... hm... ok. Dar 21 de zile??? Moama, pai cine nu vrea? Si eu vreau!!!

Nu-ti mai spun ca mai e una. Cea cu pierdeti 5 kilograme in 8 zile... Eu cred ca au gresit si au vrut sa spuna pierdeti 50 de kilograme in 5 zile...

Eu doar o vorba mai am sa va spun. Veniti pe Anti-Plicti ca deveniti destepti, simpatici si frumosi in 5 minute :)) Dar si asa mi-e teama, ca sunt sigur ca maine-poimaine apare un alt blog care va ofera toate astea in doar 3 minute :(((

Vezi si:
- Traducatorii romani, umiliti de dulcea limba romaneasca
- Chingleza... Atentie!! Cunoscatorii de engleza vor muri de ras - poze
.
Twitter
Facebook

2 Pareri. Comenteaza:

Mia spunea...

dar noi tot pe tine te vom citi ;)
don`t worry [be happy]

Anonim spunea...

fuck you for all and all for one:P

Trimiteți un comentariu