marți, 6 aprilie 2010

Ce sa (nu) faci ca sa te reimpaci cu fosta/fostul

Sponsori:

In primul si in primul rand trebuie sa mentionez ca lectia din postul asta se aplica doar daca esti f.f. prost. Sau proasta. Ca daca nu esti foarte prost s-ar putea sa nu functioneze. Pentru simplul motiv ca nu ti-ai pune capul sa incerci asa ceva. Din intamplare, repet din intamplare, am dat peste un fel de site care chipurile te invata ce sa faci ca sa te impaci cu fosta iubita. Sau fostul iubit, cred, dupa caz...

Este de fapt un site care incearca sa vanda o carte iar eu am ajuns acolo dupa ce am facut click pe o reclama platita intr-un alt site. In sfarsit... Am vazut multe multe siteuri americane care se prezinta exact ca asta (o sa-ti arat linkul la sfarsit sa te delectezi singur si o fac gratis).

In sfarsit, nu am citit tot pentru ca mi-ar lua doua zile. Este ENORM de mult text. Iti spune mai intai o poveste, apoi te intreaba daca esti deprimat (normal ca esti deprimat daca tocmai te-a lasat gagica!!!) Apoi daca ai pofta de mancare, daca ai probleme de concentrare... Normal ca ai, ca daca te-a lasat si citesti prostii din astea, chiar esti varza... victima sigura...

Dupa ce-ti mai spune ca o sa-ti impartaseasca un secret pe care nu-l afla toti muritorii de rand, partea cea mai tare mi s-a parut acolo unde chiar te invatza un fel de truc. Adica cum s-o lasi vorbind singura si s-o faci f.f. curioasa. Adica ii bagi mortul in casa si-i sugerezi ca ai avea tu pe cineva. Tre' sa-i scrii pe SMS sau pe mess urmatorul text:

“Vreau sa-ti spun ca ai avut dreptate in legatura cu despartirea...cred ca avem nevoie cu adevarat de o pauza. S-a intamplat ceva minunat de curand...banuiesc ca atunci cand lucrurile se intampla pur si simplu, se intampla cu un motiv...Stii ce?”

Apoi, dupa chestia asta, il/o lasi sa fiarba o vreme si tre' sa-i dai un telefon si sa-i spui ezitant, asa:

“Hmmm! Ei bine. Nu stiu cum sa spun asta... dar... banuiesc ca nu ar trebui sa-ti spun... dar..."

Apoi tre' sa taci, dupa care tre' sa inchizi telefonul :) Moment in care ea sau el, evident ca vor cadea lati, isi vor da pumni in cap si vor muri de dorul vostru. Precum cainele de jos...

In sfarsit siteul este AICI, uita-te daca vrei, sa te delectezi si singur. Ce sa zic acum... poate chiar cumperi cartea, no... :)

Parerea mea este ca daca te-a lasat, daca a avut curajul gestului de a te lasa, apai sunt destul de putine sanse sa o/il mai intorci din drum. Iar incercarile tale de a o/il recuceri s-ar putea sa cada in patetism. Move on, mergi mai departe, vezi-ti de viata. Pentru fiecare se gaseste cineva care chiar ii este potrivit.

Am vazut intr-un film expresia asta, pe care am retinut-o (era cu Robin Williams, da' nu mai retin titlul), zicea asa: chiar si cel mai jigarit caine ajunge sa se inmulteasca...

Eu as pune problema in felul urmator: daca te-a lasat, e proasta/prost... chiar nu a stiut ce pierde... :)

PS: lectia asta are si doza ei de adevar. Adica sa dam Cezarului ce-i al Cezarului. Este destul de nasol pentru un fost iubit sa afle sau sa-si inchipuie ca celalalt si-a gasit pe cineva. Insa daca te-a lasat, poate chiar se bucura ca ti-ai gasit pe cineva... asta daca nu-i e cumva indiferent :)

Sau poate e si el/ea la fel de proasta si merge smecheria din carte... La asta nu m-am gandit, lol :))


Vezi si:
- Viata de cuplu a barbatului. Cele trei etape
- Barbatii raman barbati - video
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu