sâmbătă, 3 aprilie 2010

Ce nu inteleg eu la Realitatea TV...

Sponsori:

Eu nu inteleg multe, de felul meu, dar acum pur si simplu sunt siderat. Deci Realitatea TV sau, ma rog, realitatea.net face stiri din pseudo-vedetele televiziunii direct concurente. In cazul de fata cu Simona Gherge, Antena 1. Care nu numai ca n-a facut nimic senzational, ci doar un pic de misto pe blogul ei. Nu, din text NU prea reieste ca Simona Gherghe vrea in locul lui Syda la Paris, ci doar ca vrea concurs pentru toata lumea... si ca, ma rog, i-ar placea sa stea la Paris... Sau oricum asa am inteles eu... Este asta o stire? Are ce cauta la capitoul "cele mai importante stiri", de unde am cules-o?

Nu e prima oara cand Realitatea face rating cu concurentza. Mircea Badea e demult vedeta si la ei pe site. La urma urmei poate e chiar de laudat ca siteul are un astfel de curaj... Dincolo de toate eu ii apreciez. In cazula sta insa nici nu stiu... Parca totusi nu e ok... Sunt singurul care crede asta??

PS: pentru cine nu stie povestea in totalitate, Simona Gherghe nu vrea SIDA, boala. Syda este porecla iubitului Elenei Basescu. El a castigat un post la Ambasada Romaniei din Paris. Intre timp a demisionat...

Offtopic: am aflat recent o chestie care ma interesa mai demult. Si anume cat de mult fac televiziunile de stiri agenda politica a momentului. Am intrebat un europarlamentar daca pun, ei politicienii, botul la ce spun Realitatea si Antena 3. Raspunsul a fost da categoric. Asta chiar daca cele doua televiziuni fac constant 1% rating. Adica infim...

Politicienii au deschise televizoarele pe unul din cele doua posturi, cred ca ceea ce vad e realitatea momentului si actioneaza in functie de asta. Desi romanii, cum am spus, sunt cam 100 de mii maxim in acelasi timp pe frecventa... Adica, din nou, infim... Dar stai un pic ca am uitat: cui ii pasa de fapt de romani?? :)


Vezi si:
- Realitatea, Hotnews, Click si altii au "luat" o stire de pe Anti-Plicti
- Dilema zilei. Ajuta-ma sa inteleg
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu