luni, 8 martie 2010

Peste cine crezi c-am dat la Bruxelles? - video

Sponsori:

Pai peste cine altcineva decat peste unii de-ai mei... Sau aproape de-ai mei doar ca un pic mai adaptati locului, in sensul de mai colorati. Faceau un spectacol de zile mari prin centrul Bruxelles-ului (aproape de Grand Place, adica de piata centrala). Am mai vazut unii si la Bruges, insa pe aia, de prost ce sunt, i-am inregistrat cu capul in jos :)) Cantau "Trandafir de la Moldova". A fost haios ca in grupul nostru erau si unii mai volubili care s-au distrat cu ei :)



Acum serios, adevarul e ca sunt destul de multi romani la Bruxelles. Multi si din astia dar si altii, de alta factura. In sensul ca am intalnit, de exemplu, un tanar economist care vorbea exact ca un prim-ministru. Chiar avea proprietatea termenilor, stia ce zice si le zicea, crede-ma.

Bun si mai sunt si prin alte domenii, deci nu ne fac toti de rusine :) Ca sa revin insa la baietii de sus, eu sunt destul de mandru de ei, ca le zic destul de bine... Nu crezi? :)

.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu