luni, 1 februarie 2010

Taximetristul cu flori in masina

Sponsori:

Majoritatea au GPS. Adica acum nu mai esti taximetrist veritabil daca nu ai GPS si telefon pe Cosmote. Asta e tendinta momentului in taximetrie. Sa ai GPS sa spargi clientii cu tehnologia ta si telefon pe Cosmote, sa vorbesti pana iti amorteste mana cu alti colegi despre... nimic. Ei, nu mica mi-a fost mirarea cand acum recent m-am urcat intr-un taximetru care avea flori.

Da' flori adevarate. Si cea mai tare e ca erau in ghivece, adica in pamant. Avea zambile care-ti luau primele fatza, dupa cum vezi in poza de sus. Si intre scaunele din fatza, mai avea o serie care nu stiu ce erau, vezi jos.

Mi-a povestit tot drumul pana la gara despre florile lui. A, tre' sa-ti spun ca nu era roman. Vorbea bine romaneste dar cred ca era arab ceva. Nu era negru sau tuciuriu dar probabil arab. Asa. Si mi-a spus cum le ia in fiecare seara in casa, ca are grija de ele, ca si ele sunt suflete.

Crede-ma pe cuvant ca mai umblu cu taxiul. Iar taximetristii sunt o parte importanta din viatza mea. Asta chiar e un peisaj in fauna soferilor profesionisti din Bucuresti. Auzi, sa-mi vorbeasca el despre sufletul florilor, haha.

Pana n-o sa gasesc unul cu caine sau cu gaini in masina, asta ramane cel mai tare taximetrist cu care am calatorit pana acum.


Vezi si:
- Taximetristul care m-a lasat mut
- Cel mai tare din parcare - poze
.
Twitter
Facebook

6 Pareri. Comenteaza:

Raluk spunea...

am gasit eu cu caini, la cobalcescu, avea un lup in porbagaj si era o masina din aia breck, iar cainele era despartit de oameni printr-un grilaj. da tot mai tare e asta cu florile...

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Cele de jos erau Primule.Chiar daca nu sunt de acord sa poarte bietele flori toata ziua prin Bucuresti,de la mine are nota 10!Toata admiratia mea pentru iubitori de flori!

armin spunea...

tare asta... de astia inca nu am vazut... si am ceva experiente cu taximetristii...

Dili spunea...

ce sensibil... :PPP sigur nu cerea suprataxa pe aerul odorizat respirat de client?

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ raluk - tare si cu caine, tre sa recunosc. ar fi tare sa lase clientii sa se joace cu cainele pana ajung la destinatie :))

@ judy - imi spunea ca depinde cum se obisnuiesc cu masina. sunt si care se obisnuiesc si atunci o duc mai bine decat in casa. daca nu se obisnuiesc, mai zicea, le ia in casa.

@ armin - da si pentru mine e una dintre cele mai tari faze.

@ dilimache - hehe, sa stii ca mi-a cerut 100 de euro ca sa ma lase sa le fac poze. i-am zis ca-i dau daca imi lasa cursa gratis. pana la urma m-a lasat, hihi. (sa fac poze, ce credeai:)

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Dar de unde stie care se obisnuieste si care nu?Deobicei eu numai atunci i-mi dau seama ca nu se obisnuieste cu temperatura,locul....... cand a murit!Mai, dar atunci e mai bun ca mine in materie de flori!!!!

Trimiteți un comentariu