miercuri, 10 februarie 2010

Ce fac bogatii cand se satura de bani?

Sponsori:

Renunta la ei. Incredibila stire vine din Austria, unde un milionar de acolo spune ca banii l-au facut nefericit. Si vrea sa renunte la ei, la toti. Iti vine sa crezi asa ceva? Nici mie da' cica e adevarat. Ca a realizat ca banii nu aduc fericirea. Deci are case in Franta si Austria, 6 avioane, numeroase masini bani si alte chestii, in valoare de vreo 3 milioane de euro.

Nu mai stiu daca am mai scris despre asta, dar in Vest se pare ca exista conceptul de downshifting. Adica tendinta de a renunta la functii si alte urcusuri ierarhice profesionale, pentru a avea o viata tihnita. Sigur, ei nu au grija zilei de maine nici macar in criza asta financiara. Caci mancarea e ieftina sau si-o pot permite. De-aia au alte griji, gen unde sa-si petreaca vacantele sau chiar incalzirea globala.

Eu mai am doar doua lucruri de spus: unu' ca sunt convins ca in 3 luni de saracie ii va trebui averea inapoi. Si doi - domnu' Karl Rabeder, ca asa va cheama, nu vreti sa-mi dati mie banii sa vi-i tin pana ii veti vrea inapoi? Ca io vi-i dau inapoi daca-mi lasati si mie 200.000 de euro...


Vezi si:
- Cum sa-ti motivezi copilul sa invete :)
- Kitsch, kitsch, da' minoritatile n-o duce rau - poze
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu