luni, 22 februarie 2010

Bruxelles - primul soc major`

Sponsori:

Occidentul este Occident si va ramane asa inca 1.500 de ani de acum incolo. Am ajuns la Bruxelles in conditii bune. Detalii o sa-ti spun in posturile viitoare. Acum o sa ma refer doar la un eveniment de aseara care mi-a facut sa-mi cada inima in locul stomacului. Pai am mers cu gasca la un restaurnat din centrul Bruxelles-ului si eram vreo 14 persoane.

Ma, 4 belgieni care erau acolo ne-au oferit pur si simplu o masa la care stateau ei. Au vazut ca aveam nevoie si au ales sa se inghesuie ei. In cele din urma nu ne-a fost suficienta nici masa aia, asa ca s-au ridicat pur si simplu si au plecat in alta parte.

Pai in Romania, ar fi ras de noi doua ore ca ei au masa si noi nu avem. Mi-am revenit greu dupa acest soc al civilizatiei.

Tot din acelasi ciclul, oamenii stiu sa zambeasca destul de des pe aici. Inca nu am stabilit daca e un rictus protocolar sau e un zambet cald. E totusi un sentiment placut care te face si pe tine sa iesi dintr-ale tale. Iar eu care sunt suficient de receptiv nu pot ramane indiferent.

Revin cand apuc cu alte povesti ca mai am vreo 10 deja. Pupam copiii.

.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu