luni, 4 ianuarie 2010

Doua chestii legate de audientele tv de Revelion

Sponsori:

Iti povesteam cu "nesatz" cum m-am uitat un pic oripilat, atat cat m-am uitat, la programele de Revelion ale televiziunilor. Ei, astazi au aparut si audietenele. Faptul ca tiganii de la Pro i-au batut pe haia de la Antena, manca-ti-as, nu ar trebui sa ne mire. Ci vere, cam jumatate dintre romani au stat acasa anul asta. Adica la miezul noptii, cam 10 milioane de romani erau in fata micului ecran, conform ratingurilor. Totusi cei mai multi au fost la ora 00.00 pe TVR. Pfiu :)

Si astia doar aia care se uitau la televizor. Ca sunt convins c-au fost si mai multi care au stat pe-acasa dar nu s-au sinchisit de micul ecran. Chiar doua fete (simpatice) care au comentat aici mi-au spus ca ele au prefetar netul in detrimentul a orice altceva.

Suntem un popor taaaare simpatic. Uram ciorile si homosexualii da' ne uitam la ei si le facem audienta (deci ii imbogatim) cu o manie demna de o cauza mai buna, ca sa ma exprim elegant. Adica suntem cam varza, cu alte cuvinte :))))



Vezi si:
- La Multi Aaaaaaniiii 2010!!!!!
- Pentru organizatorii de petreceri - paharul din mar
.

Twitter
Facebook

1 Pareri. Comenteaza:

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

I-MI PLACI!!!Ai mare dreptate!!!!Nu sunt rasista sau anti minoritati(eu sunt unguroaica),dar ce-i mult e mult!Nu mai vezi nici o emisiune fara ei!!!Brrr...O tortura!!!

Trimiteți un comentariu