luni, 18 ianuarie 2010

Cea mai frumoasa femeie din lume!! - poze

Sponsori:

Cea mai frumoasa femeie din lume... Toate sunt (eti) cele mai frumoase femei/fete din lume. Totusi, daca ar fi sa o apucam pe o cale stiintifica, ce am face?? Am face sex cibernetic?? Nu mey, nu asta... Aoleu!!! Nu, le-am lua pe cele pe care le consideram deja printre cele mai frumoase femei din lume, am folosi si combina trasaturile lor cele mai frumoase si astfel, cu cate ceva de la fiecare, am obtine-o pe EA, pe cea mai frumoasa femeie din lume... Uite ca chiar asa si facem, daca urmaresti experimentul de mai jos: (vezi ca sunt mai multe fotografii)

Ea ar fi cea mai frumoasa femeie din lume!!

Vezi si:
- Gagici peste gagici. Gagici amatoare dar bune - poze
- Pantofi de dama ciudatzei... - poze
.
Twitter
Facebook

21 Pareri. Comenteaza:

Anonim spunea...

si acum da drumul la matrita :))

herrdanovici spunea...

Rezultatul este unul spectaculos. Acum ti-as sugera ca folosind aceeasi metoda,vazand partea goala a paharului, sa iei numai viciile si partile negative a acestora.Rezultatul este o femeie dependenta de LSD,heroina, cocaina, cu dubla personalitate si accente de schizofrenie si o duzina de copii adoptati de prin cine stie ce tari din lumea a3a.
PS: Acuma mi-am dat seama ca rezultatul final este gresit, acesta nu seamana deloc cu Madonna, te rog sa corectezi ultima poza. :)

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ april - daaa, sa facem frumusetzi pe banda rulanta sa vezi ce apetisante am gasi apoi uratele :))

@ herrdanovici - maestre esti genial cateodata, noroc ca nu te-apuca des :)) sau te-apuca?? :) logica este impecabila tre' sa recunosc.

madonna? pai eu ma gandeam la raduleasca, hihi.

Dili spunea...

Cippy mama nu stiam ca ai astfel de puncte in comun cu Dani. Auzi, stiu eu la tara o fata fix ca idealul ala frumos, si stie sa faca si mancare buuuuuna!

adizzy spunea...

interesant...ultima poza e de ascuns de maniacele de chirurgie plastica...

Unknown spunea...

interesant, da e frumoasă.....


ps.miss you little man!

Anonim spunea...

Mie mi se pare fadă şi lipsită de sex-appeal imaginea rezultată. De ce oare?
Pentru că şi defectele unei fizionomii îi dau atractivitate. Consider că o fiinţă de o frumuseţe perfectă ar fi insipidă.

Anonim spunea...

fals.nu e deloc cea mai frumoasa femeie din lume.cea mai urata da dar nu cea mai fr.

Anonim spunea...

sunt atatea femei frumoase nu sh dc spuneti k toate uratele sunt frumoase.atunci ce sa mai spunem de adevaratele femei frumoase?

Anonim spunea...

FRUMOS EXPERIMENT,FRUMOS REZULTAT

Anonim spunea...

serios...adevarata femeie frumoasa este Angelina Jolie fara suparare.

Anonim spunea...

hai ma ca e trucata poza e prea de tot si asae cea mai frmoasa femeie e Angelina jolie pe bune acu ea e cea mai atragatoare din tote vedetele pe care le stiu io

Anonim spunea...

Angelina Jlie nu mi se mai pare asa atractiva... In schimb Eva Mendez.... este

Anonim spunea...

Sincer nu mi se pare cea mai frumoasa femeie din lume! E doar un gen frumos de femeie dar fiecare femeie e frumoasa in felul ei. Si eu sunt foarte frumoasa pentru ca am trasaturi frumoase si un par superb. Si de mine s-ar putea spune ca as fi cea mai frumoasa din lume dar nu se spune pentru ca nu sunt nici vedeta si poate as intrece-o si pe Anjelina Jolie.Si cred cu siguranta ca si fetele care scriu sau citesc aici sunt foarte frumoase dar nu se lauda cu ele cum fac eu ;))

Anonim spunea...

Completely new Trends In Home entertainment Chairs - Would you Seating

Also visit my web page; from video to mp3

Anonim spunea...

Course Network Promotions Can provide Over $800 During Savings

Feel free to visit my site - organization

Anonim spunea...

Are around Sound Speaker phone Stands Details

my website: bloodcurdling

Anonim spunea...

Typically the Abcs To a Home Movie theater Or Audio system

My weblog ... ethnography

Anonim spunea...

Samsung 42 Dlp Hdtv Review

Feel free to visit my weblog - ferret

Anonim spunea...

Why Home cinema Reviews Tend to be Critical!

Stop by my web page ... meander

Anonim spunea...

Samsung I7410 – Innovative Projector Smartphone

Feel free to visit my web page paday loans uk

Trimiteți un comentariu