miercuri, 23 decembrie 2009

Romania, iarna si in concediu (scurt)

Sponsori:

In drumul spre judetul Brasov, unde ma gasesc inca si unde mai stau pana vineri, am trecut si pe Valea Prahovei. E in continuare plin de zapada pe aici. Deci asta cu incalzirea globala nu prea tine, caci numai incalzire globala nu e pe aici. Uite ce cadru am surprins pe Valea Prahovei, prin zona Sinaia. Zapada ca in tablourile… cui? Aici m-ai prins, ca habar n-am ce pictor a fost iubitor de zapada… :)

Maine, joi, astept un moment important al concediului. Venirea cetei. 6 baieti de pe aici pastreaza in continuare o traditie din batrani, se imbraca in costume specifice (populare) si… si ce naiba fac? Ca nu prea stiu exact. Mananca si beau, trec din casa in casa si strang bani (multi) si… ii sparg dupa aia tot pe bautura si mancare. Probabil si pe femei.

Asta e varianta necenzurata. Oficial ei canta si danseaza, duc mai departe obiceiurile. Sper sa am lumina suficient de buna, caci abia astept sa le fac si niste poze.

In rest, in concediul meu e frig :) CFR-ul mi-a tras iar clapa. Am petrecut zeci de minute prin garile patriei, caci evident, fara motive clare dar trenurile cu care am circulat au avut suficiente intarzieri ca sa ratez legaturile. Ma rog, fara niste “romanisme” vacanta nu ar fi fost vacanta…

Concluzia? Astept sa ma intorc la Bucuresti. Nu-mi plac iarna si frigul. Ii las sa schieze pe cei care se pricep :) Io sunt cu statul cu burtica la soare, intr-o zi frumoasa de vara :)


.

Twitter
Facebook

3 Pareri. Comenteaza:

Anonim spunea...

Oooff, iar mi-ai adus aminte de vara. Iar plang 2 zile dupa ea :(( . Auzi, pana una alta, stai acolo si fa poze ca noua ne place :D . Have fun, Cippy!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Na, nu te mai plinge!!!Iarna asa trebuie sa fie!Ca bine ai facut ca ai mai iesit si tu la aer curat!Cred ca la Bucuresti duceti mare lipsa!!Eu Ador iarna!!!!Intre timp astept pozele!!!

Ana Thomas spunea...

Nici nu stii cat te invidiez ca esti acolo...
Bucura-te de aerul curat si de maretia muntilor...
Mi-ai bucurat nespus sufletul cu fotografia asta, am pus-o pe desktop...
Ca sa intelegi toata nostalgia asta trebuie sa-ti spun ca sunt nascuta si crescuta la poalele Bucegilor(la Azuga mai exact!), acum sunt departe, departe...si e primul Craciun departe de casa...
CRACIUN FERICIT!Numai bine!

Trimiteți un comentariu