vineri, 11 decembrie 2009

Paine?!?! Mrrrrr... Pizza n-aveti??

Sponsori:

Nici cainii vagabonzi nu mai sunt ce-au fost... Cam acum un an pe vremea asta iti povesteam cum calatoresc cainii vagabonzi cu tramvaiul in Bucuresti... Acum, poza asta am facut-o azi undeva prin centrul Capitalei. Un caine intoarce spatele sictirit si plictisit unei stive de paine pe care i-au dat-o oamenii de bine... Pai el e caine vagabond de Bucuresti... Ii dai lui paine?? Poate incercati, data viitoare, cu o pizza, o saorma... sau ce sa zic... o friptura de caprioara ar fi si mai buna...

Asta imi aduce aminte de cersetorii care se uita stramb cand le dai o mie sau cinci mii de lei... Pai ei discuta de la un leu in sus :) De fapt cinci lei ar fi si mai bine...

Dar apropos tot de cainii vagabonzi. Iubesc enorm de mult patrupezii... Ai mei au unul cu care sunt f.f. bun prieten. N-o sa-ti placa asta, poate, DAR. Daca as avea un pistol as rezolva imediat problema tuturor cainilor vagabonzi din Bucuresti si de peste tot... Nu esti de acord, nu?


Vezi si:
- Poodle-ul, cel mai mistocarit caine din lume - poze
- Oops!! Cel mai nou membru al familiei - video
.
Twitter
Facebook

4 Pareri. Comenteaza:

Unknown spunea...

hai măi, dragul de el. uite ce ghemuit e :(

nu mai comenta cipicao, că e animal săracu', ex carnivor. ce vrei? să devoreze toată pâinea aia?

eu nu, nu sunt de acord :)

Anonim spunea...

Colega mea de muncă are o caţeluşă care, până mai acum 2 luni nu mânca pâine nici să o pici cu ceară. Şi Alinuţa mea s-a gândit să îi facă ceva, să o înveţe minte. A plecat la munte vreo 4 zile. I-a lăsat mâncare suficientă numai pt o zi. Când s-a intors de la munte, Alina a aflat de la o vecină că Fetiţa ei a mancat, de foame, şi pâinea goală pe care aceasta i-o arunca peste gard. Şi uite aşa, ie-te-te ce mănâncă Fetiţa pâine goală. Concluzia: se poate, domnule, se poate!

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ celine - pai nu. tocmai asta spun - sa-i dea, frate, niste friptura :D:D (mi-o iau, nu?)

@ addamissia - pai da ma, pentru noi e foarte buna, chiar unii nu putem fara paine... dar ei nuuuuu... ei au standarde :D:D

Unknown spunea...

idi bidu inseamna ca are burta plina! :|
altii mancau si cojile ...

Trimiteți un comentariu