sâmbătă, 5 decembrie 2009

Femeile fac lucruri trasnite - poze

Sponsori:

Sa mai ziceti de barbati :)) Ca sunt copii, ca sunt imaturi, ca le sta capul numai la glume si prostii... Nici cu reprezentantele sexului slab si frumos nu mi-e rusine... Ia uita-te jos cam cu se delecteaza ele... cum isi petrec si-si omoara timpul... Te recunosti?? (Daca vrei parerea mea personala, o femeie care stie sa se mai si joace si mai are si simtul umorului e un lucru destul de rar in zilele noastre... Sau poate ma invart eu in cercuri gresite... Sau poate nu? :)






















Vezi si:
- Pantofi de dama mai ciudatei si mai... sukari asa - poze
- Unghii cu modele. Unghii pictate. Modele de unghii, false sau nu - poze
.
Twitter
Facebook

2 Pareri. Comenteaza:

Anonim spunea...

Nu te pune cu gagicile ca o sa ai surpize :))). Nu toate sunt asa de traznite, intr-adevar. Dar e super sa ai o adunatura de nebune cu care sa faci tot ce-ti trece prin cap. Io stiu. Traiesc cu unele d-astea in fiecare zi la munca si facem niste traznai...

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

haha, asta e si regula mea de viata. nu te certa cu femeile. totusi imi place sa traiesc periculos :D ne mai distram un pic si noi :)

Trimiteți un comentariu