sâmbătă, 19 decembrie 2009

Cat de ieftin iti vinzi timpul??

Sponsori:

O amica foarte buna... sau asa-mi place sa cred... deci ea s-a mutat zilele astea in straintatate cu jobul. Ii doresc de bine si pe aceasta cale dar nu despre asta e vorba. Ci ca, fara sa vreau, momentan gandesc un pic viata in termeni Est-Vest, Occident-Balcani. Asa. Si unul din lucrurile care-mi vin in cap este timpul fiecaruia. Exista in Vest conceptul asta de "timpul meu". In engleza chiar exista o formula "thank you for your time", adica iti multumesc frumos ca ti-ai rupt din timpul tau (foarte pretios) si mi-ai acordat si mie ceva din el.

La noi, in frumoasa tzarisoara, toata lumea face pishu (pot sa zic pishu?) pe timpul fiecaruia. Cel mai repede imi vin in cap vizitele pe care le-am facut acum pe final de an la un doctor stomatolog. Un medic extraordinar si un baiat bun dar pe care il cam durea in fund de timpul meu. Isi rezolva hidroforul in timpul sedintelor, haha. La penultima intalnire si-a trimis o inlocuitoare, fara sa ma anunte, fara sa ma avertizeze. Dupa ce am mers prin ninsoarea infecta de marti pana acolo (e undeva in centru) m-am trezit cu necunoscuta care-mi spunea sa deschid gura. Am deschis-o, a mesterit ceva pe acolo scurt, am inchis-o la loc si am plecat acasa. Doua ore prin zapada... :)

Nu ar fi prima oara cand se intampla chestii de-astea. La CFR, la ghisee, la concerte, in politica nu mai vorbesc, toata lumea foloseste cum crede de cuviinta timpul meu. Si-al tau si-al tuturora.

Faza n-ar fi asta neaparat, ca am putut trai asa si pana acum. Doar ca uite, viata devine din ce in ce mai rapida, imbatranim, timpul pe care il petreci cu tine sau cu cei dragi e din ce in ce mai pretios. Prea pretios ca sa-i lasi pe unii si pe altii sa ti-l terfeleasca cum vrea muschii lor.

Ce-i de facut? Habar n-am, ca nu te poti lupta chiar cu toti. Pe unii tot ii mai pleznesti dar nu poti pe toti. Ca daca-i spui unui dobitoc din aceasta tara pentru care astepti cate ceva ca stii "timpul meu e important" risti sa se uita crucis la tine :)


Vezi si:
- Romania, o tara mereu ocupata
- Cele mai ciudate dar originale ceasuri din lume - poze
.
Twitter
Facebook

2 Pareri. Comenteaza:

Anonim spunea...

Eh, nici io nu prea suport chestiile astea. Dar pana la urma nu ma aleg decat cu o tona de nervi. Stau calare pe telefon si pe mail ca sa obtin ce vreau cu orele, ca altfel nu se poate la noi. Toata lumea zice "da, imediat" dar de fapt, mai dureaza vreo 2-3 zile pana cand isi fac treaba.

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

da, asa zic. "imediat" sau "dati-mi un numar si va sunam noi inapoi", asta evident ca sa scape de tine... au dus la perfectiune amanatul si textele pe care sa ti le bage ca sa te faca din vorbe :)

Trimiteți un comentariu