duminică, 6 decembrie 2009

Avem doi presedinti

Sponsori:

Romania a votat. S-a stat la cozi. Acum tocmai am aflat ca pentru Geoana. Base zice ca de fapt pentru el. Crin i-a zis lui Geoana "domnule presedinte". Basescu insista in schimb ca situatia e ca acum 5 ani... O sa vezi imediat de ce am fost eu foarte inspirat. Am facut, dupa-amiaza, doua poze diferite - una pentru eventualitatea in care castiga Geoana dar si una pentru varianta in care Base' o sa faca Revelionul tot la Cotroceni. Uite ce bine se nimereste, pentru ca amandoi se dau castigatori. Auzi? N-ar fi mai bine sa-i punem pe amandoi presedinti? :) Incepem totusi cu poza asta, pentru ca mai multe surse spun ca Mihaela Geoana va fi prima doamna. Acum intre noi fie vorba, e mult mai misto decat Maria...

Diferenta este oricum foarte mica. Faza e ca fiecare candidat are numaratoarea lui paralela si de-aia sunt convins ca ambii stiu ce spun. Plus ca e dreptul lui Base' sa spere :) Sa nu ignoram totusi voturile din strainatate, care, am vazut pe 22 noiembrie au fost masiv in favoarea lui Basescu. De-aia astazi, la ora asta, si poza de jos e la fel de actuala :)

Una peste alta, partea cea mai nasoala pe care o constat este ca Romania este pur si simplu rupta in doua. Din nou. Si cu cinci ani in urma, rezultatul a fost f.f. strans. Si acum polarizarea politica a societatii e extrema. Dezbaterile, certurile, galceava politica ce va urma vor accentua treaba asta... Suntem doua tabere cu optiuni diametral opuse. Sper sincer sa nu ne dam in cap. Eu am fost de multe ori aproape de a ma certa cu sustinatorii celuilalt (adica ai lui Base', ce s-o mai intoarcem...) ceea ce chiar nu e bine. Intr-o tara in care politicienii nu fac mai nimic, noi avem in continuare convingeri patimase in ceea ce-ti priveste. Asta inseamna ca ramanem un popor usor naiv... sau, ca sa incheiem intr-o nota pozitiva, un popor mereu optimist :)

HOME

Vezi si:
- Romania a votat...
- O stiai pe asta? Politica e chiar simpatica uneori :))
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu