luni, 2 noiembrie 2009

Joc online: sparge-i mecla lu' Basescu

Sponsori:

Anti-Plicti nu incita la violenta. Tentatia este insa prea mare asa ca facem o exceptie. Am gasit un joc destul de simpatic, usor piratat, in care esti invitati sa-i spargi fata presedintelui (mecla si nu pe EBA, sa fim bine intelesi:) Deci ai papucii, ai timpul, ai presedintele care apare si dispare precum banii de la infrastructura, ce mai decizia e in mainile tale:) Click AICI sau pe poza pentru joc...

Vazand pe repede inainte numele site-ului pe care e jocul (basesnu.ro) am zis ie-te cum promoveaza Base' pirateria. Ca am crezut ca e site-ul lui... Asta pentru ca jocul e o copie fidela a unui alt joc in care personajul principal e George Bush, dupa ce era sa-si ia la propriu un pantof in cap in Irak. Doar ca nu a fost cazul, mi-am dat seama la timp ca e o litera gresita si ca de fapt pagina respectiva e anti-Base... Ma rog... Oricum, fara violenta, da? Schimbati-l pasnic, va rog... :)


Vezi si:
- Nu-mi insultati inteligenta
- Stii cine e haia in galben, manca-ti-as??
.
Twitter
Facebook

4 Pareri. Comenteaza:

incasha spunea...

Buna, ai vrea sa faci un schimb de link si cu mine? astept un mail sau mesaj pe blog. O zi buna!

aventoro spunea...

Buna asta!

Anonim spunea...

Werve, dsos goler

Anonim spunea...

BASESCU CU TOATA FAMILIA LUI SA SUGA PULA LA 7,5 MILIOANE DE ROMANI

Trimiteți un comentariu