marți, 10 noiembrie 2009

Fetele cu care ma cert eu...

Sponsori:

Exista acest aspect al vietii in care eu ma inteleg cu toate fetele din lumea asta... Doar ca am cateva cu care ma mai cert destul. Noroc ca nu suntem in epoca de piatra ca ne-am fi spart capul :)) Si asta, retine, in conditiile in care motto-ul meu in viata mea (de balanta neconflictuala) este "nu te certa, fraiere, cu fetele ca nu duce nicaieri".

Deci sunt mai multe de una cele cu care m-am certat, asta ca sa nu creada vreuna din ele ca ma refer la ea in mod deosebit. Asta mai lipseste - sa ma cert cu ea si sa-i mai si fac reclama :) In sfarsit, ce vreau sa-ti expun eu aici este folosofia si psihologia certei cu o fata...

Deci fetele NU opereaza cu ideile si conceptele cu care operam noi barbatii. Adica poti tu sa-i spui cuvinte poleite cu aur si platina.. ca daca ea are ceva in cap, nu mai scoti nici cu dalta. Nuuu. Deci ii explici fetei ca nu e asa cum crede ea, ca situatia sta total diferit... pare ca-ti da dreptate pana cand ti-o tranteste de-ti merg fulgii... Semn ca a facut shu-shu pe toate cuvintele, flotarile logice si bijuteriile de artificii de coerentza la care ai recurs. Cel putin asta mi s-a intamplat mie, si nu odata... Facem o mica pauza si ne uitam la o fata plina de talent... :)

Deci de ce ma cert eu cu fetele cu care ma cert? Pe principii, as spune... Adica ele incearca sa puna capat unui fenomen care nu le convine (exista fete la care nu le convin multe, trust me)... Mnoa si in incercarea de a opri fenomenul, logica este ultimul lucru care isi are locul intr-o conversatie cu o fata... :)

Adica dupa principiul urmator: deci draga mea... acea minge, care se vede acolo in semiobscuritate este albastra, da? Albastru, stii culoarea aia, una din cele trei fundamentale ale spectrului cromatic... Albastra ca cerul, ca marea, ca oceanul, ca o carioca albastra? Ai inteles? Daaaa, zice ea dintr-o suflare, pentru ca peste un minut sa te intrebe de ce e mingea aia verde... O noua pauza mica pana sa continuam... (da' sa stii ca nu fac asa...:)

http://i33.tinypic.com/2vikygh.jpg

Mnoa, cam asta e miscarea cu fetele cu care ma cert eu. Sau aia in care pune botul despre ce ar putea sa fie. Adica despre ce nu e, dar ar putea sa fie. In sensul in care am senzatia ca fetele vaneaza fenomene... Daca-i spui ca te-a lasat un prieten cu masina in fata blocului intr-o mica balta, ea o sa traga automat concluzia ca tu esti genul care calca in balti, ma-ntelegi...

Sa nu te puna dracu' sa-i spui ca i-ai facut cu ochiul unei babe vanzatoare de la alimentara, ca o sa-ti spuna ca esti cel mai mare giggolo. Stii ce zic??? Maama, si cum o sa mai sara stimatele cititoare in cor sa-mi spuna ca nu am dreptate, ca sunt misogin, ca ele sunt logice si coerente, hihi... Hm, poate sunt... Adica sunt, cu exceptia momentului in care nu sunt... Hihi :)


Vezi si:
- Cate fete am avut
- Oare cam cat de materialiste sunt fetele... - video
.
Twitter
Facebook

2 Pareri. Comenteaza:

Unknown spunea...

eu nu am înţeles :))

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

pai ce nu ai inteles... :)

Trimiteți un comentariu