duminică, 25 octombrie 2009

Vrei sa faci o carutza de bani??

Sponsori:

Daaaa, vor raspunde in cor sufletele de copii. Pai mosu' Anti-Plicti te invata cum. Ca a stat el si s-a gandit in felul urmator: nenorocitii astia or sa scumpeasca iar tigarile, de anul viitor. Vor creste cu cat? Parca cu 20-30 la suta, au zis. Ei bine, iti recomand sa cumperi acum un TIR de tigari, sa astepti frumos sa se scumpeasca si incepi sa le vinzi la anul. Profitul este garantat, poti sa faci cateva sute de milioane frumoase de lei.

Pai fii atent: sa zicem ca iei 5.000 de cartuse, baxuri, da? Buuun. Fiecare contine 20 de pachete deci 5.000*20=100.000 de pachete de tigari. Adica o sut' di mii... Ei, daca pui doar 10.000 de lei vechi la fiecare pachet, ie-te miliardul. Si asta e doar profitul ;) Ei, imi dai si mie 10% ?? :)


Vezi si:
- Tigara electronica. De ce nu mai fumez tigara electronica
- Cum sa te lasi brusc de fumat - video
.
Twitter
Facebook

3 Pareri. Comenteaza:

Isa spunea...

Haha.Ne bagam?E ilegal, da' merge...daca infunzi tu parnaia, iti dau eu 50%.Te bagi?Hai, batem palma?

Teo (Trafic de gânduri) spunea...

Până să le revândă, Cippy le fumează! =))

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ music infusion - haha. daca infund parnaia imi dai 50% din pedeapsa ta?? da' banii i-ai c-am vrea dac-am scapa neprinsi, nu? :))) hai ca mi-a placut, aproape m-ai prins. doar ca noi o sa facturam tigarile pe anti-plicti :D

@ teo - hahahahaha. corect!! sa stii ca m-am gandit cu groaza si la aspectul asta :)))

Trimiteți un comentariu