duminică, 18 octombrie 2009

Romania, asa cum, din pacate, nu mai prea e... - poze

Sponsori:

Un prieten de-al meu mi-a aratat, asa, intr-o doara, niste poze pe care le-a facut la un targ de paine organizat in Capitala. Mi-au placut atat de mult, incat l-am rugat sa mi le dea si mie. Il cheama Petruţ Hîrţescu si lucreaza la frumoul si noul site al lu' Radio Romania Actualitati. M-au impresionat si induiosat in acelasi timp pozele. Prezinta o Romanie asa cum ii sta ei bine... o Romanie care din pacate dispare incet-incet. Poate aveti sau ati avut bunici care au locuit sau locuiesc la tara... A fost si cazul meu.

Prieteni, taranii au avut o lume a lor. Cu reguli, cu traditii... O lume in care iti era mai mare dragul sa traiesti. O lume care, repet, s-a cam dus dracului. Batranii au plecat unul cate unul iar astia care au mai ramas s-au pervertit incet-incet la Capitalismul asta de cumetrie pe care-l traversam. Asta nu inseamna ca nu e o placere maxima, pentru mine, cel putin, sa vad pozele astea. (Merci, Petrut, cu prima ocazie dau o palinca :)








Vezi si:
- Romanu' loveste din nou
- Romanio, am sa-ti spun ceva...
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu