joi, 15 octombrie 2009

Pozutzele de vineri... (ep. 39)

Sponsori:

Motto: Fiti blanzi cu copiii vostri pentru ca ei va vor alege azilul...
























Vezi si:
- Pozutzele de vineri... (toate episoadele)
.
Twitter
Facebook

3 Pareri. Comenteaza:

Anonim spunea...

Mamă, ce m-ai nimerit Cippy :D. Poza 19 este absolut bestiala, pentru mine. Nenea ăla care o făcut poza este jucăreţ de World of Warcraft. Super tare!!! Este jocul meu number one. Mor după el.

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

hehe, iti fac poza cadou :D n-am jucat jocul, e de strategie mi se pare, nu? iti dai seama ce senzatie are ala, ca zici ca e intr-o nava spatiala... nu l-am jucat, eu cu tablele ma mai omor momentan :)

mirolara spunea...

si ce-a mai muncit boc anu’ asta!…si la camp si la oras si la o ferma cu vreo patruzeci de vaci de prin Dambovita...Mai bine de mutu, tot cu sticlele in fata.:) deci domnu’ presedinte si domnu’ primar au stat deja la aceeasi masa…Interesant! cineva bate in retragere in poza aia. Oare de ce?! :) Poza nr. 18 e cumva afisul filmului Premonitii cu Sandra Bullock? Fain filmul, mai ales finalul. Tragic dar real…

Trimiteți un comentariu