luni, 12 octombrie 2009

Dans sportiv la 11 ani. "Plictisiti" sa fie campioni - poze

Sponsori:

Daca i-ai vedea pe strada, Corina si Armand ti-ar parea doi copii ca oricare altii. Ma rog, poate mai frumosi ca multi, dar asa suna bine ca inceput de articol :) Au 11 ani fiecare, invata bine, isi fac temele, asculta de parinti, se spala pe dinti seara inainte de culcare.... Nimic deosebit pana aici... Doar ca ei sunt campioni la dans sportiv, in varful clasamentului national la varsta lor iar eu sunt mandru ca am mai si cunoscut pe unul dintre ei. Pe Corina mai exact, care este fiica unei colege de-ale mele, Gabi pe numele ei. Si mi-a aratat intr-o zi Gabi pozele de mai jos, la care am ramas pur si simplu mut de cat de frumoase mi s-au parut. Si acum sunt mut, noroc ca scriu din taste si nu trebuie sa vorbesc. Ei, atat de mult mi-au placut incat am rugat-o sa mi le dea si mie sa le arat si eu mai departe. Si sa-i prezint stimatului cititor in continuare cat mai multe posturi pozitive.

Corina Tatarau si Armand Preda sunt in clasa C la dans sportiv. Adica foarte tare pentru varsta lor. Imi povestea Gabi ca s-au cam plictisit pe la grupa de varsta 10-11 ani, pentru ca, hehe, devine plictisitor sa nu prea ai adversar... sa te mai duci pe la cate un concurs si, fatalitate, sa-l castigi. Abia asteapta anul viitorul cand vor trece in grupa 12-13 ani.

Numai anul asta s-au ales cu peste 20 de cupe si medalii, la concursuri interne dar si internationale. Ei, totusi sa nu crezi ca e chiar floare la ureche. Copiii astia NU au week-end, se antreneaza zilnic intre doua si patru ore sau si mai mult... In timp ce tu stai pe mess iar eu pe blog, ei transpira din greu pentru o pozitie, o schema noua sau vreo insiruire de pasi mai speciala...

Jesus, cand te gandesti ca mai fac si scoala, ca am inteles ca amandoi sunt cu olimpiadele - Corina la romana, Armand la matemarica - parca se lasa cu migrene... :)

Daca ar fi toti ca ei si asta ar fi viitorul tzarisoarei noastre dragi, chiar nu m-as mai obosi sa strang bani de pe-acum pentru pensie :) A, inca ceva: cand vor ajunge campioni mondiali, sa nu uiti ca de la Anti-Plicti ai auzit prima oara de ei :)






Observi pozitia, linia capului si a spatelui fetei? Pentru a obtine asa ceva se munceste luni intregi...





Vezi si:
- Ge-ni-al!! Reclama incredibila la un reality show - video
- Flash mob tribute to Michael Jackson. I love you, Sweden - video
.
Twitter
Facebook

4 Pareri. Comenteaza:

adizzy spunea...

sincer bravo lor si parintilor ca ii sustin...

Isa spunea...

ioi...n'ai zice ca au 11 ani:|.Dansul i'a dezvoltat foarte bine...
Da, n'o sa uitam ca de la tine am auzit.

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ adizzy - corect. iti dai seama ca sunt ceva cheltuilei la treaba asta...

@ musicinfusion - dap, si probabil il va ajuta si ii ajuta deja in viata. cand vor ajunge campioni mondiali au promis ca dau o bere. eu o s-o impart la randul meu ;)

mirolara spunea...

asa e. nu-s multi ca ei. cei de la noi (vrancea) fac antrenamentele intr-o sala de sport dupa ce liceenii isi termina orele, de la 7-8 la 12 noaptea. nu au nici oglinzi, nici podeaua de dans potrivita. au in schimb o mare pasiune. si rezultate frumoase. felicitari tuturor!

Trimiteți un comentariu