marți, 6 octombrie 2009

Babele si isteria cu pictura

Sponsori:

Mergeam zilele trecute cu autobuzul sa rezolv o treaba. Lume nu foarte multa da' erau cativa. Pe cele patru scaune din fata, care stau unele spre celelalte, doua femei, trecute de prima tinerete, citeau doua carti care pareau identice. Nu le-am observat decat cand o a treia le-a intrebat asa: "doamna, cand a aparut si de unde ati luat cartea?" Zice "azi-dimineata. Apare miercurea dar am pile la fata care vinde ziare. Daca va intereseaza, sa va grabiti..." Stii ce citeau?? Colectia cu pictori celebri care apare cu ziarul Adevarul.

Problema devenise deja suspecta. A devenit si mai si cand, intamplator, am povestit treaba asta la doua colege, trecute si ele de o anumita varsta... "Pfiu, pai si noi citim cartile alea", mi-au spus ele dintr-o suflare. "Oooo, pai sa vezi cu Da Vinci, cu Picasso, cu Van Gogh...". M-a durut capul instantaneu pe cuvantul meu. Uite unde stateau marii critici de arta, iubitorii de pictura, artistii amatori...

Deja erau patru. De unde concluzia mea, sper sa fie pripita, ca babele din Romania nu se mai uita la telenovele ci au inceput sa studieze pictura... De fapt, daca stau sa ma gandesc, cele doua indeletniciri nu se exclud una pe alta :) Asteptam cu interes colectia de unelete agricole si de pescuit :)


Vezi si:
- Test haios dar serios. Cat de bine informat esti?
- Arta obscena dar totusi arta :)
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu